Targowe trio motoryzacyjne – jak lubią nazywać to przedsięwzięcie organizatorzy – spodziewa się ok. 350 wystawców, z kilkunastu krajów. Odwiedzających będzie ok. 70 tys., z czego dużą część, bo aż ok. 10 tys. osób, stanowili będą Polacy. Całość targów koncentruje się głównie na sektorze „after sales”, czyli części posprzedażnej.
- Oprócz samej części targowej, przewidzianych jest również wiele innych atrakcji. Są to szkolenia, prezentacje, wykłady, konkurs car-audio i driftu, strefy klubów miłośników marek, wystawy pokazowe. Oznacza to, że każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie. W przyszłym roku, w hali szklanej, łączącej trzy hale główne, prezentować będziemy wystawę o nazwie „Najpiękniejsza komora silnika”, która na pewno wzbudzi duże zainteresowanie. Swoje niesamowicie przygotowane samochody pokaże 30 uczestników wystawy – mówi Marzena Kuropieska, dyrektor Targi Lipskie Polska.
AMITEC: warsztaty, części, serwis
W nadchodzącym roku, lipski AMITEC wydaje się być najważniejszą pozycją w kalendarzu, jeśli chodzi o prezentację wyposażenia warsztatowego, stacji serwisowych, części zamiennych i pielęgnacji auta. W tej części targów, organizatorzy spodziewają się ok. 200 wystawców, ulokowanych na powierzchni 10 tys. m2. To już 14. edycja AMITEC, jednak po raz pierwszy zobaczymy tę część targów, oddzielnie od matczynych AMI.
[img_full]7940|9660[/img_full]
- Czołowi producenci i hurtownicy, tacy jak: ad AUGROS, Berner, Forch, HAWEKA, KS Tools, Magneti Marelli, MAPCO, Achwenker, Snap-on-Tools, Techmess czy Wurth zaprezentują w przyszłym roku w Lipsku swoje nowości, aktualne trendy i usługi. Oczywiście również różnorodni inni wystawcy, zadbają o bardzo bogatą ofertę targową
AMICOM: audio, multimedia, nawigacja
Dla targów AMICOM to będzie druga edycja. Pierwsza – zeszłoroczna – przyniosła 96 wystawców z dziesięciu krajów, rozmieszczonych na powierzchni 12 tys. m2. W nadchodzącym roku, organizatorzy kwietniowego przedsięwzięcia przewidują ok. 110 firm, które będą chciały pokazać swoją ofertę szerokiej publiczności. Powierzchnia przewidziana na tę część targów to 8 tys. m2. Dla odwiedzających, przygotowano nie tylko propozycje innowacyjnych produktów w dziedzinie audio, infotainment, czy nawigacji, ale również atrakcyjny program ramowy. Swoje propozycje pokażą takie dirmy, jak: AIV, Audio Design, ALPINE, Audio SYSTEM, Hama, JVC, Kenwood, Getectronic, CAMOS, Magnat, czy Pioneer.
[img_full]7940|9659[/img_full]
AMISTYLE: wyposażenie, tuning, akcesoria
Debiutująca część targów – targi AMISTYLE – to przedsięwzięcie nastawione głównie na odbiorcę indywidualnego, czyli tzw. osób prywatnych. Główny zakres tematyczny, który będzie można zgłębić odwiedzając halę AMISTYLE, to tuning i personalizacja samochodu (zarówno optyczne, jak i mechaniczne), części, wyposażenie dodatkowe samochodu, budowa złożonych projektów tuningowych i przygotowanie samochodu do napędu elektrycznego. Organizatorzy spodziewają się ok. 200 wystawców w tej części targowego trio motoryzacyjnego.
Artur Ostaszewski
Komentarze (0)