W ten sposób TRW oferuje swoim klientom zaawansowaną, a zarazem przystępną technologię bezpieczeństwa, planując jednocześnie produkcję systemów spełniających bardziej rygorystyczne kryteria odnośnie bezpieczeństwa pieszych, które mają zostać wprowadzone przez Euro NCAP po roku 2014.
- Prowadzona przez TRW kampania DAS mocno wspiera firmę w działaniach mających na celu pomoc producentom pojazdów w spełnieniu najwyższych standardów jakości systemów wykrywania pieszych, wyznaczonych przez Euro NCAP - powiedział Peter Lake, wiceprezes ds. sprzedaży i rozwoju biznesu TRW.
Euro NCAP planuje rozpocząć od 2014 roku promocję instalacji w pojazdach automatycznego systemu hamowania awaryjnego (AEB – ang. Automatic Emergency Braking), czyniąc go istotnym czynnikiem przyczyniającym się do uzyskania pięciu gwiazdek w skali bezpieczeństwa Euro NCAP. Co więcej, wykorzystująca system AEB funkcja ochrony pieszych może stać się dla niektórych modeli pojazdów od 2016 roku wymogiem, warunkiem do uzyskania pięciu gwiazdek w kategorii bezpieczeństwa pieszych. Zależne będzie to od jej skuteczności w dziedzinie bezpieczeństwa pasywnego.
- Pracujemy nad trzecią generacją technologii naszych kamer, która będzie w stanie przetwarzać obrazy o większej rozdzielczości, rozszerzyć pole pomiaru i udoskonalić funkcję wykrywania pieszych – dodał Alois Seewald, dyrektor globalnego działu Integracji Bezpieczeństwa Kognitywnego TRW. - Ponadto, nasza następna generacja modularnej technologii radarowej AC1000, będzie się opierała na użyciu czujników wyposażonych w szereg nowych funkcji zapewniających bezpieczeństwo i wygodę. Sposób funkcjonowania tych systemów we współpracy z AEB będzie spełniał wymagania Euro NCAP
Komentarze (0)