Na kwiecień br. firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenia otwarte dla warsztatów samochodowych – właścicieli, kierowników oraz osób z nimi współpracujących. Zapisy – do 3 kwietnia.
Tematy szkoleń są następujące:
- Zarządzanie rentownością warsztatu, czyli jak zapewnić dochodowość warsztatu w czasach obniżonej koniunktury (23 kwietnia, Łódź).
- Jak przygotować skuteczny komunikat marketingowy w usługach serwisowych, czyli ulotkę, list lub mail, reklamę itp. (24 kwietnia, Łódź).
Pierwsze szkolenie skierowane jest do właścicieli i osób zarządzających warsztatami mechanicznymi i blacharsko-lakierniczymi. Jego celem jest pokazanie tych zależności występujących w warsztatach motoryzacyjnych, których współistnienie ma wpływ na osiągane przez warsztat wyniki.
Program spotkania:
- Wprowadzenie – kiedy i dlaczego trzeba liczyć? Właściwe proporcje pomiędzy oszczędzaniem a zarabianiem.
- Koszty. Gdzie powstają i jak je kontrolować?
- Roboczogodzina i jej koszt.
- Kiedy warsztat zaczyna przynosić zysk? Przykłady praktycznego liczenia rentowności.
Celem drugiego szkolenia jest zapoznanie się i przećwiczenie wiedzy nt. budowania komunikatu do klienta w usługach serwisowych. Uczestnicy skupią się na komunikacie i jego zastosowaniu w różnych narzędziach marketingowych, a głównym elementem pracy będą ćwiczenia oraz analiza ich wyników.
Program spotkania:
- Elementy komunikacji wynikające ze specyfiki marketingu usług (składowe marketingu, elementy specyficzne dla marketingu usług) do zastosowania w komunikacie.
- Projektowanie ulotki, listu (maila) i reklamy prasowej (do uzgodnienia z grupą). Praca w grupach.
- Pozostałe zasady budowania komunikatu w usługach serwisowych. Inne przykłady komunikatów marketingowych i sposobów komunikacji.
Dla firm, które zdecydują się na udział w obu szkoleniach – atrakcyjna promocja cenowa oraz gratisowe publikacje.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem mailowym info@motomarketing.pl oraz pod numerem telefonu: 601 175 196.
Komentarze (0)