Inne

Inne

ponad rok temu  01.01.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

Twój warsztat w sieci AutoCrew
Strona 1 z 2

Wielu z nas zadaje sobie te pytania. Jak funkcjonować na rynku motoryzacyjnym w czasach dynamicznych zmian? Jak sprostać rosnącym wymaganiom klientów? Jak radzić sobie z nowoczesnymi coraz bardziej zaawansowanymi technologicznie systemami? Jak pokonać agresywną konkurencję? Firma Bosch oferuje członkom sieci AutoCrew konkretne rozwiązania sprawdzające się w obecnych trudnych warunkach rynkowych.

Sieć serwisów samochodowych AutoCrew, do której Ty też możesz doączyć, to pakiet korzyści.

- współpraca z silną marką – doskonale znaną w świecie motoryzacji

- doradztwo merytoryczne – dostęp do narzędzi pomagających właścicielowi w rozwoju firmy w zakresie organizacji i zarządzania oraz w procesie obsługi klienta, w tym szkolenia, audyty jakościowe oraz możliwość wdrożenia z naszą pomocą systemu zarządzania jakością ISO

- wsparcie techniczne – urządzenia, oprogramowanie, szkolenia, hotmail, hotline, baza wiedzy, zawsze gotowi do pomocy doświadczeni doradcy i szkoleniowcy w Centrum Szkoleniowym Bosch

- wsparcie w działaniach marketingowych – cztery akcje promocyjne w roku wspólne dla całej sieci, bezpłatne projekty elementów reklamowych wykonywane na żądanie serwisu, bezpłatna strona internetowa oraz e-mail, dofinansowanie ciekawszych działań w ramach promocji lokalnej serwisu, kampanie wizerunkowe, np. w Internecie

- wsparcie finansowe – bonus roczny (wynagrodzenie) wypłacany serwisowi proporcjonalnie do obrotu częściami Bosch i standardu serwisu

Niewiele branż rozwija się równie dynamicznie, jak rynek motoryzacyjny. Istnieją trzy czynniki, powodujące nieustanny wzrost wymagań, którym sprostać muszą warsztaty samochodowe. Są to:

- coraz większy udział zaawansowanej technologicznie elektroniki samochodowej – elektroniczne systemy oraz elementy wyposażenia samochodów stają się coraz bardziej złożone

- rosnące wymagania klientów, zwłaszcza w odniesieniu do ważnych czynników mających wpływ na obsługę serwisową

- wyjątkowo agresywny charakter działań, jakie są podejmowane przez poszczególne, konkurujące z sobą serwisy.

AutoCrew oferuje kompleksowe doświadczenie, na które składają się:

- wiedza zdobyta w trakcie specjalistycznych szkoleń w Centrum Szkoleniowym Bosch

- możliwość korzystania z know-how, jaki oferuje firma Bosch, zapewniając w ten sposób pojedynczym warsztatom dostęp do ogromnego potencjału, jakim dysponuje koncern

- intensywna wymiana informacji pomiędzy wszystkimi autoryzowanymi punktami serwisowymi

- stały dostęp do bogatej oferty części zamiennych i urządzeń diagnostycznych Bosch

Warsztaty samochodowe stoją dziś w obliczu

ogromnych wyzwań

Pracownicy serwisów samochodowych muszą nieustannie mierzyć się pod względem swoich umiejętności z wyzwaniami, jakie stawia przed nimi rozwój technologii. Osiągnęliśmy poziom, na którym montaż części zamiennych coraz częściej wymaga zastosowania urządzeń diagnostycznych. Impulsem do podjęcia przez klienta decyzji o skorzystaniu z oferty danego serwisu jest wyróżniający go poziom świadczonych usług. Bosch jest bezpośrednim dostawcą takich właśnie usług. Ponadto, stwarzając autoryzowanym serwisom odpowiednie warunki oraz dostarczając wyposażenie, daje im możliwość samodzielnego rozwoju i osiągnięcia takiej właśnie, wyróżniającej się pozycji. Rozwój oferty usługowej sieci AutoCrew jest więc konsekwencją stale rosnących i zmieniających się wymagań rynku motoryzacyjnego.

Kompleksowość oferty

Sieć AutoCrew jest koncepcją warsztatową zarządzaną przez firmę Bosch. Serwisy AutoCrew za przystępną cenę oferują jakość i kompleksowość obsługi samochodow wszystkich marek. Tylko kompleksowa obsługa samochodu gwarantuje dziś dotarcie do dużej grupy klientow i zapewnia przyszłość serwisowi.

Kompetencje sieci AutoCrew

▶ przeglądy okresowe

▶ diagnostyka i obsługa układow hamulcowych

▶ diagnostyka silnikow benzynowych i wysokoprężnych

▶ naprawa układow ABS/ASR/ESP

▶ diagnostyka i naprawa układow przeniesienia napędu

▶ naprawa zawieszeń

▶ naprawy mechaniczne

▶ obsługa klimatyzacji

Regulacje GVO i MVBER

Regulacje GVO, obowiązujące w Polsce od listopada 2004 roku, liberalizują podejście do obsługi posprzedażnej samochodow i dają konsumentom, rownież firmom posiadającym floty samochodowe, prawo do decydowania o miejscu zlecania usług nie objętych bezpłatną gwarancją producenta, rownież w okresie obowiązującej gwarancji całopojazdowej. Rozwoj oferty usługowej sieci jest konsekwencją stale rosnących wymagań rynku motoryzacyjnego. Zapewniamy pełną obsługę samochodow wszystkich marek w zakresie przeglądow okresowych, diagnostyki oraz napraw mechanicznych elektrycznych przy wykorzystaniu części spełniających definicję części oryginalnych.

Kluczowe czynniki sukcesu AutoCrew

▶ zorientowanie na klienta

▶ nastawienie na jakość (program zarządzania jakością wdrożony i nadzorowany przez firmę Bosch)

▶ profesjonalny wizerunek i uznana renoma

▶ szeroka wiedza i zaplecze technologiczne oferowane przez firmę Bosch

▶ program szkoleń oraz infolinia techniczna Bosch

▶ stosowanie oryginalnych części i praca na profesjonalnych urządzeniach (głownie Bosch)

Nastawienie na klienta

W codziennej pracy warsztatu, zwłaszcza w momentach stresu i napięcia, chodzi o to, by usługa i serwis były zawsze na jednakowym, wysokim poziomie. Ponieważ bardzo poważnie traktujemy to zadanie, zapewnienie profesjonalizmu i wysokiego standardu oferowanych usług jest celem nadrzędnym dla każdego warsztatu AutoCrew. Klient stawiany jest w tym procesie na pierwszym miejscu.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony