Wielu z nas zadaje sobie te pytania. Jak funkcjonować na rynku motoryzacyjnym w czasach dynamicznych zmian? Jak sprostać rosnącym wymaganiom klientów? Jak radzić sobie z nowoczesnymi coraz bardziej zaawansowanymi technologicznie systemami? Jak pokonać agresywną konkurencję? Firma Bosch oferuje członkom sieci AutoCrew konkretne rozwiązania sprawdzające się w obecnych trudnych warunkach rynkowych.
Sieć serwisów samochodowych AutoCrew, do której Ty też możesz doączyć, to pakiet korzyści.
- współpraca z silną marką – doskonale znaną w świecie motoryzacji
- doradztwo merytoryczne – dostęp do narzędzi pomagających właścicielowi w rozwoju firmy w zakresie organizacji i zarządzania oraz w procesie obsługi klienta, w tym szkolenia, audyty jakościowe oraz możliwość wdrożenia z naszą pomocą systemu zarządzania jakością ISO
- wsparcie techniczne – urządzenia, oprogramowanie, szkolenia, hotmail, hotline, baza wiedzy, zawsze gotowi do pomocy doświadczeni doradcy i szkoleniowcy w Centrum Szkoleniowym Bosch
- wsparcie w działaniach marketingowych – cztery akcje promocyjne w roku wspólne dla całej sieci, bezpłatne projekty elementów reklamowych wykonywane na żądanie serwisu, bezpłatna strona internetowa oraz e-mail, dofinansowanie ciekawszych działań w ramach promocji lokalnej serwisu, kampanie wizerunkowe, np. w Internecie
- wsparcie finansowe – bonus roczny (wynagrodzenie) wypłacany serwisowi proporcjonalnie do obrotu częściami Bosch i standardu serwisu
Niewiele branż rozwija się równie dynamicznie, jak rynek motoryzacyjny. Istnieją trzy czynniki, powodujące nieustanny wzrost wymagań, którym sprostać muszą warsztaty samochodowe. Są to:
- coraz większy udział zaawansowanej technologicznie elektroniki samochodowej – elektroniczne systemy oraz elementy wyposażenia samochodów stają się coraz bardziej złożone
- rosnące wymagania klientów, zwłaszcza w odniesieniu do ważnych czynników mających wpływ na obsługę serwisową
- wyjątkowo agresywny charakter działań, jakie są podejmowane przez poszczególne, konkurujące z sobą serwisy.
AutoCrew oferuje kompleksowe doświadczenie, na które składają się:
- wiedza zdobyta w trakcie specjalistycznych szkoleń w Centrum Szkoleniowym Bosch
- możliwość korzystania z know-how, jaki oferuje firma Bosch, zapewniając w ten sposób pojedynczym warsztatom dostęp do ogromnego potencjału, jakim dysponuje koncern
- intensywna wymiana informacji pomiędzy wszystkimi autoryzowanymi punktami serwisowymi
- stały dostęp do bogatej oferty części zamiennych i urządzeń diagnostycznych Bosch
Warsztaty samochodowe stoją dziś w obliczu
ogromnych wyzwań
Pracownicy serwisów samochodowych muszą nieustannie mierzyć się pod względem swoich umiejętności z wyzwaniami, jakie stawia przed nimi rozwój technologii. Osiągnęliśmy poziom, na którym montaż części zamiennych coraz częściej wymaga zastosowania urządzeń diagnostycznych. Impulsem do podjęcia przez klienta decyzji o skorzystaniu z oferty danego serwisu jest wyróżniający go poziom świadczonych usług. Bosch jest bezpośrednim dostawcą takich właśnie usług. Ponadto, stwarzając autoryzowanym serwisom odpowiednie warunki oraz dostarczając wyposażenie, daje im możliwość samodzielnego rozwoju i osiągnięcia takiej właśnie, wyróżniającej się pozycji. Rozwój oferty usługowej sieci AutoCrew jest więc konsekwencją stale rosnących i zmieniających się wymagań rynku motoryzacyjnego.
Kompleksowość oferty
Sieć AutoCrew jest koncepcją warsztatową zarządzaną przez firmę Bosch. Serwisy AutoCrew za przystępną cenę oferują jakość i kompleksowość obsługi samochodow wszystkich marek. Tylko kompleksowa obsługa samochodu gwarantuje dziś dotarcie do dużej grupy klientow i zapewnia przyszłość serwisowi.
Kompetencje sieci AutoCrew
▶ przeglądy okresowe
▶ diagnostyka i obsługa układow hamulcowych
▶ diagnostyka silnikow benzynowych i wysokoprężnych
▶ naprawa układow ABS/ASR/ESP
▶ diagnostyka i naprawa układow przeniesienia napędu
▶ naprawa zawieszeń
▶ naprawy mechaniczne
▶ obsługa klimatyzacji
Regulacje GVO i MVBER
Regulacje GVO, obowiązujące w Polsce od listopada 2004 roku, liberalizują podejście do obsługi posprzedażnej samochodow i dają konsumentom, rownież firmom posiadającym floty samochodowe, prawo do decydowania o miejscu zlecania usług nie objętych bezpłatną gwarancją producenta, rownież w okresie obowiązującej gwarancji całopojazdowej. Rozwoj oferty usługowej sieci jest konsekwencją stale rosnących wymagań rynku motoryzacyjnego. Zapewniamy pełną obsługę samochodow wszystkich marek w zakresie przeglądow okresowych, diagnostyki oraz napraw mechanicznych elektrycznych przy wykorzystaniu części spełniających definicję części oryginalnych.
Kluczowe czynniki sukcesu AutoCrew
▶ zorientowanie na klienta
▶ nastawienie na jakość (program zarządzania jakością wdrożony i nadzorowany przez firmę Bosch)
▶ profesjonalny wizerunek i uznana renoma
▶ szeroka wiedza i zaplecze technologiczne oferowane przez firmę Bosch
▶ program szkoleń oraz infolinia techniczna Bosch
▶ stosowanie oryginalnych części i praca na profesjonalnych urządzeniach (głownie Bosch)
Nastawienie na klienta
W codziennej pracy warsztatu, zwłaszcza w momentach stresu i napięcia, chodzi o to, by usługa i serwis były zawsze na jednakowym, wysokim poziomie. Ponieważ bardzo poważnie traktujemy to zadanie, zapewnienie profesjonalizmu i wysokiego standardu oferowanych usług jest celem nadrzędnym dla każdego warsztatu AutoCrew. Klient stawiany jest w tym procesie na pierwszym miejscu.
Komentarze (0)