Inne

Inne

ponad rok temu  05.10.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Udana druga edycja Targów China Expo Poland

 

Wydarzenie zainaugurowała uroczysta ceremonia otwarcia, w której wzięło udział wiele osobistości z polskiego i zagranicznego świata polityki i biznesu, w tym nowo mianowany ambasador Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce, Xu Jian. Następnie, przez trzy dni targów, prezentowano na stoiskach produkty z wielu branż, w tym części samochodowe.

Drugiej edycji China Expo Poland towarzyszyły konferencje dotyczące dwustronnej współpracy, organizowane w ramach Dni Eksportera i Importera. Wzięło w nich udział łącznie ponad 1000 osób, a największym zainteresowaniem cieszyły się tematy związane z importem: „Negocjacje z partnerem chińskim – wyszukanie produktu” oraz „Warunki importu do Polski”.

- China Expo Poland jest oknem na Polskę i Europę dla chińskich produktów – powiedział podczas uroczystego otwarcia China Expo Poland 2012 Xu Jian, ambasador Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce. - Targi nie tylko służą nawiązywaniu współpracy handlowej i inwestycji pomiędzy przedsiębiorstwami z obu Państw, ale także dają możliwość prezentacji chińskiej tradycji i kultury poprzez pokazy parzenia chińskiej herbaty, kaligrafii oraz konkurs ze znajomości języka chińskiego (…) Promując chińskie produkty w Polsce zachęcamy do wejścia polskich towarów na rynek chiński.

Podczas Targów China Expo Poland 2012 zorganizowane zostały konferencje poświęcone współpracy biznesowej na linii Polska – Państwo Środka. W ramach Dnia Eksportera odbyły się spotkania poruszające kwestie sposobów rozliczeń kontraktów eksportowych z partnerami chińskimi, wspomagania finansowego, a także warunków eksportu do Chin.

- Polacy z chęcią rozmawiali z chińskimi producentami i eksporterami, nawiązywali kontakty biznesowe, które mają szansę zamienić się w korzystną współpracę w przyszłości – mówi Bartosz Sosnowski, prezes zarządu MT Polska, organizatora targów China Expo Poland. - Nasze targi sprawdzają się jako platforma do zacieśniania współpracy między polskimi a chińskimi przedsiębiorcami, są również miejscem, w którym Polacy mogą zobaczyć, jak barwna i ciekawa jest kultura i tradycja Państwa Środka.

 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony