Inne

Inne

ponad rok temu  08.08.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

UOKiK: Kampania naprawcza BMW

Polski oddział BMW Vertriebs GmbH powiadomił prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody BMW 3 (E46), wyprodukowane w Niemczech od 2002 roku do marca 2005 roku, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Jak informuje firma, w niektórych samochodach BMW 3 (E46) w przypadku długotrwałego wpływu wilgotnego środowiska może dojść do osadzania się wilgoci wewnątrz poduszki powietrznej pasażera, skutkiem czego, przy jej aktywacji może nastąpić zwiększenie ciśnienia wewnętrznego i jej rozerwanie.

W związku z zaistniałą sytuacją przedsiębiorca ogłosił kampanię serwisową, polegającą na wymianie modułu poduszki powietrznej pasażera. Właściciele samochodów objętych akcją (1175 pojazdów na rynku polskim) będą sukcesywnie powiadamiani o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi. Mogą także sami uzyskać informacje związane z kampanią serwisową. Informacji udziela BMW Vertriebs GmbH Oddział w Polsce (adres: ul. Wołoska 22 A, 03-675 Warszawa; tel. 22 279 71 37, 695 333 002).

Tagi: BMW, UOKiK,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony