Inne

Inne

ponad rok temu  04.05.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

UOKiK: Kampania serwisowa Chevroleta

Niektóre samochody osobowe marki Chevrolet, model Malibu RM 2012-2015, wyprodukowane w Korei Południowej, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Firma Chevrolet Poland Sp. z o.o. powiadomiła prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w ww. modelu mógł zostać nieprawidłowo zamontowany sworzeń mocujący zespół zamka pasów bezpieczeństwa tylnej kanapy.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 256 samochodów. Przedsiębiorca zadeklarował, że ich właściciele zostaną powiadomieni listami poleconymi o konieczności wizyty w autoryzowanym serwisie w celu sprawdzenia, czy usterka występuje i wykonania naprawy.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Chevrolet Poland Sp. z o.o. (adres: ul. Wołoska 5, 02-675 Warszawa, tel. 22 209 17 77).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony