Inne

Inne

ponad rok temu  07.08.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

UOKiK: Kampania serwisowa Hyundaia

Jak informuje Hyundai Motor Poland sp. z o.o., niektóre samochody marki Hyundai ix35, wyprodukowane w Republice Czeskiej od 17 października 2011 r. do 8 czerwca 2012 r., mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Firma powiadomiła prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w ww. modelach może dojść do nieprawidłowego działania napinacza pasa bezpieczeństwa kierowcy.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 3676 samochodów marki Hyundai ix35. Przedsiębiorca zadeklarował, że nabywcy pojazdów zostaną poinformowani listownie o prowadzonej akcji. Wadliwe napinacze zostaną wymienione na nowe.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Hyundai Motor Poland sp. z o.o. (adres: ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa; tel. 22 645 17 00, faks: 22 645 15 54, e-mail: 31C069@hyundai.pl).

Tagi: Hyundai, UOKiK,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony