Inne

Inne

ponad rok temu  07.11.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

UOKiK: Kampania serwisowa Hyundaia

Jak informuje Hyundai Motor Poland sp. z o.o., niektóre samochody marki Hyundai Sonata NF i Grandeur, wyprodukowane w Korei Południowej, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Firma powiadomiła prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o tym, że w ww. modelach może dojść do zmian korozyjnych belki tylnego zawieszenia oraz korozji ramy zawieszenia przedniego.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 596 samochodów marki Hyundai Sonata NF i Grandeur. Przedsiębiorca zadeklarował, że nabywcy pojazdów zostaną poinformowani listownie o prowadzonej akcji. Przeprowadzona zostanie weryfikacja stanu technicznego belki tylnego zawieszenia, a jeżeli zajdzie taka konieczność – jej wymiana. Ponadto zweryfikowany zostanie stan przedniej ramy zawieszenia i jego zabezpieczenie.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Hyundai Motor Poland sp. z o.o. (adres: ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa; tel. 22 645 17 00, faks: 22 645 15 54, e-mail: 31C031@hyundai.pl).

Tagi: Hyundai, UOKiK,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony