Inne

Inne

ponad rok temu  23.10.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

UOKiK: Kampania serwisowa Mitsubishi

Jak informuje MMC Car Poland Sp. z o.o., niektóre samochody marki Mitsubishi z silnikami serii 4B1: Lancer Sedan / Sportback (CY3 / CX3) MY08-11, Lancer Evolution (CZ4) MY08-11 i Outlander (CW4 / CW5) MY08-11, jak również niektóre modele ASX (GA0W) MY2011 i Outlander (CW0W) MY11-12, wyprodukowane na rynek europejski, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Firma powiadomiła prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w modelach Lancer Sedan / Sportback (CY3 / CX3) MY08-11, Lancer Evolution (CZ4) MY08-11 i Outlander (CW4 / CW5) MY08-11, na skutek zastosowania nieodpowiedniego materiału w procesie produkcji paska osprzętu w silnikach serii 4B1, może dojść do jego uszkodzenia lub pęknięcia. Może to doprowadzić do zaniku napędu alternatora, pompy płynu chłodzącego i pompy wspomagania. W konsekwencji może dojść do braku ładowania akumulatora, wzrostu temperatury silnika oraz zaniku wspomagania w układzie kierowniczym z jednoczesnym wyświetleniem stosownych komunikatów ostrzegawczych na zestawie wskaźników.

Z kolei w modelach ASX (GA0W) MY2011 i Outlander (CW0W) MY11-12, na skutek wadliwego montażu serwa wspomagania układu hamulcowego, może dojść do pęknięcia wewnętrznej tulei przełączającej, co może spowodować zakleszczenie się pedału hamulca w pozycji naciśniętej i całkowite zatrzymanie samochodu lub brak możliwości ruszenia.

Przedsiębiorca zadeklarował, że w ramach obsługi posprzedażnej producent zalecił weryfikację i wymianę wszystkich wadliwych podzespołów w samochodach objętych akcją.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela MMC Car Poland Sp. z o.o. (adres: ul. 17 Stycznia 45a, 02-146 Warszawa; tel.: 22 46 31 920, 22 46 31 801).

Tagi: Mitsubishi, UOKiK,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony