Inne

Inne

ponad rok temu  30.01.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

UOKiK: Kampania serwisowa Nissana

Jak informuje polski oddział Nissan Sales Central and Eastern Europe Kft., niektóre samochody Nissan Qashqai, Qashqai + 2 (J10) i X-Trail (T31) mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.

Przedsiębiorca powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach modeli Qashqai, Qashqai + 2 (J10) i X-Trail (T31) może dojść do obluzowania się nakrętki pokrywy przekładni kierowniczej. Zaistnienie takiej sytuacji może doprowadzić do wystąpienia luzu i hałasu w układzie kierowniczym. Jeśli samochód z ujawnioną usterką będzie nadal eksploatowany, to w skrajnym przypadku może to doprowadzić do utraty możliwości kierowania pojazdem.

Kampania serwisowa na rynku polskim dotyczy 5923 egzemplarzy modelu Qashqai wyprodukowanych w okresie od 4 listopada 2006 r. do 4 czerwca 2009 r. oraz 2130 egzemplarzy modelu X-Trail, wyprodukowanych w okresie od 24 listopada 2006 r. do 14 lipca 2009 r.

Przedsiębiorca poinformował UOKiK, że klienci, którzy nabyli pojazdy objęte ww. kampanią w polskim oddziale NSCEE Kft. lub u jego dilerów, zostali listownie zaproszeni do serwisów w celu dokonania bezpłatnej instalacji elementu zabezpieczającego nakrętkę przekładni przed odkręceniem.

Tagi: UOKiK,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony