Inne

Inne

ponad rok temu  20.11.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

UOKiK: Kampania serwisowa Nissana

Polski oddział Nissan Sales CEE Kft. Sp. z o.o. powiadomił prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Nissan Qashqai (J11), wyprodukowane w Wielkiej Brytanii od 19.07.2013 r. do 17.10.2014 r., mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Jak informuje firma, w ww. modelu, w związku z nieusunięciem wosku ze spodu nadwozia samochodu i/lub niedostatecznym momentem dokręcenia połączeń śrubowych, połączenia śrubowe mocowania zespołu haka holowniczego do podwozia samochodu mogą poluzować się. Może to skutkować odłączeniem się zespołu haka holowniczego od samochodu.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 5 285 pojazdów. Przedsiębiorca zadeklarował, że powiadomi klientów o prowadzonej kampanii, w trakcie której sprawdzony zostanie zespół haka holowniczego.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Nissan Sales CEE Kft. Sp z o.o. Oddział w Polsce (adres: Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa; tel. 22 345 10 52, 22 345 10 58, faks: 22 345 10 41).

Tagi: Nissan, UOKiK,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony