Inne

Inne

ponad rok temu  23.12.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

UOKiK: Kampania serwisowa Nissana

Polski oddział Nissan Sales CEE Kft. Sp. z o.o. powiadomił prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Nissan mogą powodować zagrożenie dla użytkowników.

Informacja dotyczy pojazdów:
- Almera (N16), wyprodukowanych w okresie od 22.05.2001 do 31.12.2003 w Wielkiej Brytanii,
- Tino (V10), wyprodukowanych w okresie 22.08.2001 do 31.12.2003 w Hiszpanii,
- Terrano II (R20), wyprodukowanych w okresie 06.01.2003 do 28.02.2004 w Hiszpanii,
- Navara (D22), wyprodukowanych w okresie 29.05.2000 do 31.12.2003 w Japonii,
- Pathfinder (R50), wyprodukowanych w okresie 29.05.2000 do 31.12.2003 w Japonii,
- X-Trail (T30), wyprodukowanych w okresie 29.05.2000 do 31.12.2003 w Japonii,
- Maxima (A33), wyprodukowanych w okresie 29.05.2000 do 31.12.2003 w Japonii,

Jak informuje firma, w niektórych ww. samochodach marki Nissan urządzenia napełniania czołowych poduszek powietrznych pasażera mogły zostać wyprodukowane niezgodnie ze specyfikacją. Może to spowodować wystąpienie nadmiernego ciśnienia wewnątrz urządzenia napełniającego podczas uruchamiania poduszki i powodować samoczynne oddzielenie obudowy poduszki.

W Polsce akcją objętych jest łącznie 3188 samochodów, których właściciele zostaną zaproszeni listownie do udziału w stosownej akcji serwisowej (dealerzy samochodów marki Nissan dokonają sprawdzenia numeru seryjnego modułu poduszki powietrznej pasażera i w razie potrzeby wymienią urządzenie napełniające poduszkę). Lista Autoryzowanych Stacji Obsługi Nissan dostępna jest na stronie internetowej www.nissan.pl.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Nissan Sales CEE Kft. Sp z o.o. Oddział w Polsce (adres: Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa; tel. 22 345 10 52, 22 345 10 58, faks: 22 345 10 41).

Tagi: Nissan, UOKiK,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony