Inne

Inne

ponad rok temu  22.01.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

UOKiK: Kampania serwisowa Nissana

Jak informuje polski oddział Nissana, niektóre samochody marki Nissan Qashqai (J10) i Qashqai+2 (J10), wyprodukowane w Wielkiej Brytanii w okresie 24.02.-10.09.2012 r. oraz NV200 (M20), wyprodukowane w Hiszpanii w okresie 17.02.-30.07.2012 r., mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Firma powiadomiła prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w ww. modelach podczas montażu mogła zostać przyłożona nadmierna siła ścinająca do piasty koła kierowniczego, powodując pęknięcie i zmniejszenie wytrzymałości tego elementu. W sytuacji, gdy użytkownik samochodu obciąży koło kierownicze dużym naciskiem, może to spowodować oddzielenie się koła kierowniczego od kolumny kierowniczej i w konsekwencji utratę kontroli nad pojazdem.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 4 493 pojazdy, których właściciele zostaną poinformowani o zaistniałej sytuacji. W ramach akcji sprawdzona zostanie data odlewu koła kierowniczego, które w razie konieczności zostanie wymienione.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Nissan Sales CEE Kft. Sp z o.o. Oddział w Polsce (adres: Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa; tel. 22 345 10 52, 22 345 10 58, faks: 22 345 10 41).

Tagi: Nissan, UOKiK,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony