Inne

Inne

ponad rok temu  15.07.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

UOKiK: Kampania serwisowa Nissana

Niektóre samochody marki Nissan wyprodukowane w Wielkiej Brytanii, tj. Note (E11) wyprodukowane od 27.06 do 03.09.2008 r. i Micra (K12) wyprodukowane od 27.06 do 07.10.2008 r., mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Podlegające akcji przekładnie kierownicze wyprodukowano między 21.06 a 19.08.2008 r.

Polski oddział Nissan Sales CEE Kft. Sp. z o.o. powiadomił prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach ww. modeli dolne łożysko igiełkowe koła zębatego mogło zostać pominięte w czasie produkcji przekładni kierowniczej w wyniku niedostatecznej kontroli w procesie produkcyjnym dostawcy. Błąd komputera stanowiska testowego w krótkim okresie produkcji mógł przynieść skutek w postaci dostarczenia przekładni kierowniczych bez dolnego łożyska igiełkowego koła zębatego. W ekstremalnie rzadkim przypadku, gdy dolne łożysko zostało pominięte, górne łożysko jest przeciążone i w przypadku pozostawienia w takim stanie, koło zębate może odłączyć się od przekładni kierowniczej i nastąpi utrata kierowalności.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 407 pojazdów, z których właścicielami skontaktuje się przedsiębiorca. Dealerzy Nissan sprawdzą koło zębate przekładni kierowniczej pod względem nadmiernego luzu. W razie potrzeby przekładnia zostanie wymieniona.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Nissan Sales Cee Kft. Sp z o.o. Oddział w Polsce (adres: Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa, tel. 801 647 726, e-mail: poland@nissan-services.eu).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony