Inne

Inne

ponad rok temu  12.01.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

UOKiK: Kampania serwisowa Opla

Jak informuje General Motors Poland Sp. z o.o., niektóre samochody marki Opel Meriva B (rok modelowy 2015, wyprodukowane w Hiszpanii), a także Opel Astra J/GTC (rok modelowy 2010-2012, wyprodukowane w Hiszpanii), mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.

Firma powiadomiła prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w ww. samochodach marki Opel Meriva B zamontowano wadliwe zamki pasa bezpieczeństwa w drugim rzędzie siedzeń. W przypadku kolizji, w wyniku której zadziałałyby pasy bezpieczeństwa, zamek pasów może się otworzyć.

Do zablokowania wentylatora chłodzącego chłodnice może z kolei dojść w ww. samochodach Opel Astra J/GTC. Może to stwarzać ryzyko zwarcia instalacji i skutkować uszkodzeniem modułu wentylatora a w konsekwencji pożarem.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 114 samochodów Opel Meriva B oraz 4 110 samochodów Opel Astra J/GTC. Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele pojazdów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu sprawdzenia i wykonania stosownej naprawy.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela General Motors Poland Sp. z o.o. (adres: ul. Wołoska 5, 02-675 Warszawa; tel. 22 209 17 77).

Tagi: Opel, UOKiK,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony