Inne

Inne

ponad rok temu  05.04.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

UOKiK: Kampania serwisowa Renault

Firma Renault Polska Sp. z o.o. powiadomiła prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Renault Twingo III i Renault Captur mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.

W niektórych samochodach marki Renault Twingo III, wyprodukowanych od początku produkcji do 15.12.2014 r., możliwe jest nieoczekiwane włączenia się systemu ESP, co może skutkować nagłym wzrostem prędkości pojazdu i brakiem reakcji na zwolnienie pedału przyspieszenia.

Powyższa informacja dotyczy 321 samochodów na rynku polskim. 414 samochodów dotyczy z kolei informacja o ryzyku uszkodzenia zamków pasów bezpieczeństwa w niektórych samochodach marki Renault Twingo III, wyprodukowanych w fabryce w Novo-Mesto (Słowenia) od 29.09 do 29.10.2014 r. Takie uszkodzenie zamków pasów może skutkować ich niedostatecznym przytrzymaniem.

Przedsiębiorca poinformuje właścicieli samochodów listem poleconym o konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu przeprogramowania komputera wtrysku i/lub kontroli oraz ewentualnej wymiany zamków pasów bezpieczeństwa.

Informację o konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego otrzymają również właściciele 4 822 samochodów Renault Captur, wyprodukowanych od początku produkcji do 07.11.2014 r. W niektórych z nich istnieje możliwość przetarcia elastycznego przewodu hamulcowego koła przedniego o krawędź osłony nadkola przedniego, co może skutkować zaświeceniem się kontrolki sygnalizującej spadek poziomu płynu hamulcowego poniżej stanu minimalnego, długim skokiem pedału hamulca oraz zmniejszeniem skuteczności układu hamulcowego.

W punktach serwisowych przeprowadzona zostanie kontrola montażu osłony nadkola przy przewodzie hamulcowym dla dwóch kół przednich oraz wymiana, gdy będzie to konieczne, odpowiednio przewodu hamulcowego i osłony nadkola.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Renault Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa; infolinia: 800 900 803; e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl).

Tagi: Renault, UOKiK,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony