Inne

Inne

ponad rok temu  14.04.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

UOKiK: Kampania serwisowa Renault

Jak donosi Renault Polska Sp. z o.o., niektóre samochody marki Renault Captur, wyprodukowane od początku produkcji do 07.11.2014 r., a także samochody marki Renault Twingo III mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.

Firma powiadomiła prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki Renault Captur istnieje możliwość przetarcia elastycznego przewodu hamulcowego koła przedniego o krawędź osłony nadkola przedniego, co może skutkować zaświeceniem się kontrolki sygnalizującej spadek poziomu płynu hamulcowego poniżej stanu minimalnego, długim skokiem pedału hamulca oraz zmniejszeniem skuteczności układu hamulcowego.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są 4 822 samochody Renault Captur. Przedsiębiorca poinformuje właścicieli pojazdów listem poleconym o konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego w celu kontroli montażu osłony nadkola przy przewodzie hamulcowym dla dwóch kół przednich oraz wymiany, gdy będzie to konieczne, odpowiednio – przewodu hamulcowego i osłony nadkola.

W przypadku samochodów Renault Twingo III, wyprodukowanych od początku produkcji do 15.12.2014 r., możliwe jest nieoczekiwane włączenia się systemu ESP, co może skutkować nagłym wzrostem prędkości pojazdu i brakiem reakcji na zwolnienie pedału przyspieszenia. Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 321 samochodów.

Ponadto w niektórych samochodach tej marki, wyprodukowanych w fabryce w Novo-Mesto (Słowenia) od 29.09 do 29.10.2014 r., występuje ryzyko uszkodzenia zamków pasów bezpieczeństwa, co może skutkować ich niedostatecznym przytrzymaniem. W tym przypadku na rynku polskim kampanią objętych jest 414 samochodów.

Przedsiębiorca poinformuje właścicieli samochodów listem poleconym o konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego w celu przeprogramowania komputera wtrysku i/lub kontroli oraz ewentualnej wymiany zamków pasów bezpieczeństwa.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Renault Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa, infolinia: 800 900 803, e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl).

Tagi: Renault, UOKiK,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony