Inne

Inne

ponad rok temu  13.07.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

UOKiK: Kampania serwisowa Renault

Niektóre samochody marki Renault Twingo III mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.

Renault Polska Sp. z o.o. powiadomił prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki Renault Twingo III wyprodukowanych od początku produkcji do 30.10.2014 r. istnieje ryzyko pęknięcia spawów wsporników mocowania końcówek drążka stabilizatora do amortyzatorów przednich, z powodu nieprawidłowego wykonania spoin spawanych w trakcie produkcji amortyzatorów przez poddostawcę. Wada może powodować uszkodzenia elementów zawieszenia przedniego (np. obręczy koła, opony, przewodu hamulcowego, wiązki ABS). Wada może ujawnić się szczególnie podczas najechania jednym kołem na przeszkodę (np. krawężnik) lub w trakcie pokonywania zakrętu z dużym przechyleniem pojazdu.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 319 samochodów. Ich właściciele zostaną powiadomieni listem poleconym o konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego w celu przeprowadzenia kontroli, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości – wymiany przednich amortyzatorów.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Renault Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa, infolinia: 800 900 803, tel. 48 22 541 10 00/02, faks: 48 22 541 10 01, e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony