Jak informuje spółka MMC Car Poland, niektóre modele Outlander 2.2 DI-D (CW1W) z silnikiem 4N14, rok modelowy 2011-2012, wyprodukowane na wszystkie rynki europejskie, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.
Firma powiadomiła prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w ww. modelach pojazdów występuje możliwość poluzowania się nieprawidłowo wykonanego koła pasowego alternatora. W konsekwencji użytkownik może spotkać się z problemem zmniejszenia siły wspomagania w układzie kierowniczym samochodu oraz zanikiem ładowania akumulatora, sygnalizowanym przez kontrolkę ostrzegawczą.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 458 sztuk Mitsubishi Outlander (CW1W). Przedsiębiorca zadeklarował, że w ramach obsługi posprzedażnej producent zalecił wymianę wadliwych modułów we wszystkich samochodach objętych akcją.
Informacji związanych z kampanią serwisową udziela MMC Car Poland Sp. z o.o. (adres: ul. 17 Stycznia 45a, 02-146 Warszawa; tel. 22 46 31 920, 22 46 31 801).
Komentarze (0)