Inne

Inne

ponad rok temu  16.01.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Po dwóch pierwszych rundach teoretycznych, trzy zespoły: Quality Squad, Skrzypa Team 2, ŻAL.PL znajdują się obecnie na prowadzeniu wśród polskich uczestników i mają duże szanse na zakwalifikowanie się do regionalnych półfinałów, jakie odbędą się we Włoszech na przełomie marca i kwietnia br. W rundzie drugiej, 10 zespołów z Polski uzyskało maksymalną ilość punktów, a udział procentowy prawidłowych odpowiedzi wyniósł 83 %.

VISTA to obecnie największe tego typu zawody w świecie, do których przystąpić mogą wszyscy pracownicy związani z obsługą posprzedażną w ramach światowej sieci serwisowej Volvo Trucks i Volvo Buses. Konkurs, który zapoczątkowany został w roku 1957, jako zawody dla mechaników Volvo Trucks w Szwecji, wkrótce przekształcił się w konkurencję międzynarodową. VISTA 2011 jest największą z dotychczasowych edycji konkursu, skupiając wokół siebie uczestników z 75 różnych krajów, rozlokowanych na wszystkich kontynentach.

- Wyniki konkursu z całego świata wskazują na bardzo wysoki udział procentowy poprawnych odpowiedzi, co sugeruje, że uczestnicy przyjmują to wydarzenie z entuzjazmem - mówi Johanna Lundberg, menedżer ds. projektu VISTA. - Ale tym, co jest dla nas naprawdę istotne, są słowa uczestników VIST-y, którzy wciąż potwierdzają nam, jak wiele uczą się dzięki udziałowi w konkursie.

Celem konkurencji jest rozwój wiedzy i umiejętności pracowników, a tym samym poprawa jakości usług świadczonych przez personel ds. obsługi posprzedażnej w ramach sieci serwisowej Volvo Trucks i Volvo Buses. Szacuje się, że każdy uczestnik konkursu, który ukończył dwie pierwsze rundy VISTY 2011, otrzymał około 60 godzin dodatkowego szkolenia, co nie jest bez znaczenia z punktu widzenia sieci dealersko-serwisowej w Polsce.

- Już teraz, VISTA 2011 to odpowiednik około 1800 godzin szkolenia pracowników łącznie - mówi Tomasz Kosacki, koordynator konkursu na rynku polskim. - Dlatego VISTA jest tak ważnym dla nas narzędziem w działaniach na rzecz ciągłego rozwoju poziomu obsługi klienta. Bez względu na to, na jakim etapie poszczególne zespoły zakończą swój udział w konkursie, każdy z jego uczestników odnosi z niego korzyści.

Trzecia i ostatnia runda pytań teoretycznych rozpocznie się 31 stycznia 2011 roku. W jej wyniku, 15 najlepszych zespołów z Regionu Europy Centralno-Wschodniej zakwalifikuje się do udziału w odbywającym się we Włoszech półfinale konkursu. Tam będą rywalizować z najlepszymi zespołami z Regionu i zyskają możliwość zakwalifikowania się do udziału w Światowym Finale konkursu w Goeteborgu, w Szwecji, który zaplanowano na czerwiec 2011 r.

 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony