Inne

Regeneracja

7 miesięcy temu  16.05.2024, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 3 minuty

W trosce o świadomość klimatyczną fanów gier

Jak inspirować do walki ze zmianami klimatycznymi i zachęcać do przejścia na e-mobilność i energię odnawialną? Cartoon Network Game On! to immersyjne doświadczenie dostępne na popularnej platformie Roblox. W najnowszej aktywacji, Climate E-Racers, gracze zyskują możliwość ścigania się ze sobą w specjalnych pojazdach. Wyścigówki można dostosowywać za pomocą zbieranych w grze e-odpadów oraz dzięki realizowaniu specjalnych wyzwań Mistrzów Klimatu.

Kampania Mistrzowie Klimatu Cartoon Network zyskała nowy wymiar – tym razem z wykorzystaniem popularnej platformy do gier, Roblox. Cartoon Network EMEA podjął współpracę z Envision Racing, najbardziej eko-zespołem wśród mistrzów świata w sportach wyścigowych. Efekt? Nowa gra w Cartoon Network Game On! w Robloxie.

Cartoon Network Game On! to immersyjne doświadczenie dostępne na popularnej platformie Roblox. Na młodych graczy czeka szereg wyzwań i ciekawych doświadczeń – a to wszystko w trosce o klimat! W grze Climate E-Racers graczy powita Robin, znany z produkcji „Młodzi Tytani: Akcja!” – udzieli młodym kierowcom wskazówek, gdy ci będą podejmować wyzwania Mistrzów Klimatu. W trakcie wyścigów przez różne światy znane z kreskówek Cartoon Network, gracze otrzymają wsparcie także od innych lubianych postaci oraz wykorzystają specjalne power-upy, by szybciej dotrzeć do mety. Zawodnicy zostaną wyposażeni w wiele elementów niezbędnych do wygranej w wyścigu oraz będą mogli personalizować swoje wyścigówki za pomocą unikalnych akcesoriów i naklejek. Do personalizacji młodzi gracze mogą wykorzystać także elementy e-odpadów – dowiedzą się, jak stare urządzenia elektroniczne zyskują nowe życie dzięki recyklingowi.

– Współpraca z Envision to istotny element naszej kampanii Mistrzowie Klimatu Cartoon Network. Docieramy tam, gdzie dzieci chcą spędzać czas. Informujemy, inspirujemy i umożliwiamy im podjęcie działań na rzecz zmian klimatycznych, integrując naukę o e-odpadach i wspierając zachowania przyjazne dla klimatu. – mówi Monika Oomen, VP Brand, Comms and Digital Content Strategy, EMEA Kids w Warner Bros. Discovery.

W ramach programu Race Against Climate Change, team Envision Racing stara się zachęcić swoich fanów do ratowania planety, a rosnący problem e-odpadów – według prognoz ekspertów roczna produkcja odpadów elektronicznych, takich jak telefony komórkowe, laptopy, odtwarzacze MP3 czy baterie, do 2030 roku osiągnie 75 mln ton – jest szczególnie ważny dla zespołu Envision. W 2023 roku team zaprezentował pierwszy na świecie samochód wyścigowy zbudowany całkowicie z e-odpadów.

Inicjatywa Mistrzowie Klimatu Cartoon Network inspiruje młodych ludzi do podjęcia działań na rzecz środowiska. Dzieci w wieku od 6 do 12 lat mogą zostać Mistrzami Klimatu, podejmując codzienne wyzwania. Współpraca z topowym zespołem wyścigowym Envision Racing jeszcze wyraźniej podkreśla wysiłki, które Cartoon Network wkłada w edukację młodych umysłów – gra Climate E-Racers uczy i zwiększa świadomość klimatyczną w sposób, który dzieci doceniają najbardziej – poprzez zabawę.

Fot. Envision Racing

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony