Inne

Inne

ponad rok temu  08.03.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Jest to szkolenie dla szefów serwisu, obsługi posprzedażnej, zarządzających, właścicieli warsztatów, marketingowców, a szczególnie dla tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu z marketingu serwisowego.

Promocje sprzedaży są wszechobecne, ale szczególnie w usługach mogą one być szczególnie ważne z powodu możliwości kształtowania za ich pośrednictwem popytu na pracę warsztatu. Ponieważ usług nie można magazynować (w przeciwieństwie do części za¬miennych), więc chcąc zapewnić przychody sobie i pracę swoim pracownikom w okresach, gdy w warsztacie jest mniej klientów, właściciel lub zarządzający może zdecydować się na zorganizowanie akcji promocyjnej (promocji sprzedaży). Jednak fakt, że akcje są organizowane często (np. promocje sprzedaży części zamiennych), nie oznacza, że zawsze są dobrze zaplanowane i przeprowadzone na poziomie warsztatu. Jak więc je organizować, co promować?

Nasze warsztaty pozwalają na: wypracowywanie i ćwiczenie efektywnych schematów projektowania i rozliczania promocji sprzedaży, w tym:
- planowania (harmonogram),
- dobierania grup docelowych,
- dobierania odpowiednich narzędzi komunikacji do danej akcji,
- pomiaru efektywności przeprowadzanych akcji itd.,
- kształtowanie pozytywnej postawy wobec systemowego projektowania promocji sprzedaży.

Uczestnicy pod kierunkiem dwóch prowadzących (konsultant zajmujący się marketingiem serwisu oraz trener, psycholog i specjalista uczenia się dorosłych) pracują w grupach nad zadanymi zagadnieniami, co służy jak najefektywniejszemu uczeniu się. W tych warsztatach ważne zarówno treści przygotowywane podczas pracy, jak i sama forma ich przygotowania. Dlaczego? Praca grupowa i prezentacja pozostałym uczestnikom jej wyników pozwala na osiągnięcie synergii oraz wymianę doświadczeń – w ten sposób uczestnicy szybciej się uczą i przekonują, jak proponowane przez nich rozwiązania mogą wpływać na skuteczność i efektywność realizowanych w ich firmach promocji sprzedaży. Dowiadują się także, co w podobnych przypadkach proponują inni uczestnicy oraz jakie mają doświadczenia. M.in. techniki burzy mózgów pozwalają znajdować nowe rozwiązania i pomysły.

Informacje i zapisy pod numerem tel. 601 175 196, mail: info@motomarketing.pl. Zapisy do 5 maja.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony