Do niedawna WISECOM, dzisiaj WIDE-IN. Bielska firma w ciągu kilku lat stała się znaczącym lokalnym pracodawcą, ale przede wszystkim – jednym z liderów branży wyposażenia obiektów użyteczności publicznej.
Rebranding firmy i należących do niej marek to kolejny krok, związany z dynamicznym rozwojem.
- WIDE-IN to nazwa, za pomocą której staramy się przekazać misję i wizję naszej firmy – mówi Sławosz Ryszka, założyciel i prezes zarządu. - Nowa nazwa to ukazanie naszego „szerokiego” spojrzenia na kwestię wyposażenia wnętrz – spojrzenia przez pryzmat ich przyszłej użyteczności i funkcjonalności. To także wskazanie na szeroką ofertę. „IN” oznacza oferowane zintegrowane rozwiązania. Ekspercki potencjał pozwala nam na łączenie różnych części wyposażenia w spójną i użyteczną przestrzeń wspierającą ludzi w ich codziennych wysiłkach.
Wraz ze zmianą nazwy firmy, rebrandingowi uległy dwie należące do niej marki – WS-Szkoła i WS-Biuro to od dzisiaj IN-SCHOOL i IN-OFFICE. Jednocześnie powstała nowa marka, czyli IN-STEEL. Rozwinięciem wizji jest nowa identyfikacja wizualna, odwołująca się do symbolicznego ujęcia wyposażanych miejsc. Logotyp WIDE-IN to otwarta, stale rozszerzająca się przestrzeń. Logotypy marek symbolizują uporządkowaną przestrzeń magazynu czy warsztatu, zintegrowaną przestrzeń edukacyjną oraz harmonijną i skupiającą przestrzeń biurową.
Wprowadzone zmiany są zapowiedzią kolejnych, związanych m.in. ze stworzeniem nowych stron internetowych marek i sklepów. Przyjęte zmiany opracowane zostały przez wewnętrzny zespół kreatywny firmy.
Komentarze (0)