Inne

Inne

ponad rok temu  23.11.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

X Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych

Już za tydzień, 1 grudnia br., odbędzie się w Warszawie Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych. Na wydarzenie zaprasza Polska Izba Motoryzacji.

Spotkanie to jest skierowane do przedsiębiorstw z branży likwidacji szkód komunikacyjnych: serwisów mechanicznych i blacharsko-lakierniczych, dealerów samochodów, rzeczoznawców, likwidatorów szkód, towarzystw ubezpieczeniowych, wypożyczalni samochodów, firm flotowych oraz firm dostarczających narzędzia, materiały i oprogramowanie dla serwisów. Swój udział w Forum potwierdzili już przedstawiciele: Rzecznika Finansowego, UKNF (autora Wytycznych dotyczących likwidacji szkód komunikacyjnych), Sądu Gospodarczego, Instytutu Transportu Samochodowego, Ogólnopolskiego Forum Recyklingu i inni.

Organizowana przez PIM konferencja to jedyna szansa na spotkanie przedstawicieli wszystkich podmiotów rynku likwidacji szkód w jednym czasie i miejscu. Uczestnicy zapoznają się z najnowszymi trendami, opiniami i prognozami, podsunięte zostaną im również gotowe i rozwiązania i pomysły, które będą mogli potem wdrożyć w swoich firmach.

Podczas nowej tegorocznego spotkania poruszone zostaną m.in. takie zagadnienia, jak:

- jak wytyczne KNF odbiły się na rynku napraw – podsumowanie 8 miesięcy funkcjonowania nowych zapisów. Stawki, części, kierowalność,

- aspekt kierowalności szkód w procesie napraw powypadkowych z doświadczeń Europy Zachodniej,

- serwisowe „best practice”, czyli sprawdzone sposoby i rozwiązania, zarządzania serwisem blacharsko-lakierniczym,

- telematyka w ubezpieczeniach komunikacyjnych okiem firm ubezpieczeniowych i warsztatów,

- stosowanie używanych części zamiennych w naprawach samochodów, czyli co warsztat musi wiedzieć,

- atrakcyjne oferty usług i efektywne rabaty – jak je stworzyć, aby skutecznie przełożyły się na zysk dla twojej firmy?

- serwis w nowych realiach rynkowych, czyli co jeszcze można zmienić, by zaoszczędzić?

- jeszcze raz o profesjonalnej obsłudze klienta, wiemy ale nie stosujemy – dlaczego i co musimy zmienić?

A także szereg dyskusji i okazji do kuluarowej wymiany doświadczeń.

Przypomnijmy, że podczas Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych wręczona zostanie nagroda „Złoty Zderzak” – dla najbardziej przyjaznego towarzystwa ubezpieczeniowego pod względem likwidacji szkód komunikacyjnych z punktu widzenia warsztatów naprawczych.

Po raz pierwszy przyznany zostanie także tytuł „Złotej Lakierni” dla najlepszego serwisu blacharsko-lakierniczego, który wyróżnia się najwyższą jakością obsługi klienta, a także dbałością o środowisko i bezpieczeństwo pracy.

Więcej na: www.forumubezpieczen.com

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony