Inne

Inne

ponad rok temu  19.06.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Pod adresem http://sosnowski.pl/home/oferta-serwisowa/zgloszenie-naprawy-urzadzenia/ naprawę urządzenia zgłaszać mogą zarówno klienci firmy, jak i wszyscy właściciele warsztatów i stacji kontroli, o dowolnej porze dnia i nocy. Wystarczy podać rodzaj i model urządzenia, rok produkcji oraz dane kontaktowe.

Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zostanie wysłane na wskazany adres e-mail, a pracownik działu serwisu skontaktuje się w ciągu 24 godzin w celu ustalenia daty przyjazdu.

Profesjonalizm firmy SOSNOWSKI został doceniony m.in. przez firmy: HOFMANN, HERRMANN, Ravaglioli, Finkbeiner, Robinair, Monolith, SPX, Aquarama i Westmatic, które powierzyły jej dystrybucję i serwis swoich urządzeń w Polsce. Firma ma również uprawnienia do serwisu urządzeń takich marek, jak MAHA, SLIFT, CARTEC, GABIGA, HEKA i CAR-LIFT.

Zgłaszanie naprawy drogą elektroniczną to tylko część zintegrowanego systemu informatycznego, który firma wdrożyła w celu usprawnienia pracy serwisu. System ten dokonuje analizy wszystkich zgłoszeń serwisowych (nie tylko internetowych) i wstępnie opracowuje optymalną mapę (trasę) wyjazdu pracownikom serwisu. Dzięki temu czas dojazdu do klienta ulega znacznemu skróceniu i pozwala jednocześnie odwiedzić więcej miejsc, w których zgłoszono usterkę.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony