Inne

Inne

ponad rok temu  29.01.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Zmiana na stanowisku dyrektora handlowego Fiat Auto Poland S.A.

Ma 38 lat, jest żonaty i ma jedną córkę. Posiada szeroką wiedzę z zakresu marketingu, sprzedaży, finansów oraz zarządzania, posługuje się kilkoma językami obcymi.

Marek Kisz rozpoczął karierę zawodową w Fiat Auto Poland we wrześniu 1997 r. w Dyrekcji Handlowej Spółki, dołączając do zespołu handlowców. Następnie, w latach 1999 – 2003 pracował w obszarze analiz marketingowych. Do działu Samochodów Dostawczych dołączył w marcu 2003 r., a w czerwcu tego samego roku objął stanowisko szefa działu Samochodów Dostawczych, kierując zarówno działalnością marketingową, jak i handlową, ponosząc odpowiedzialność za wynik ekonomiczny tej marki na rynku polskim.

W roku 2006 powierzono mu odpowiedzialność za dział Marketingu Fiata i Lancia. Rok później w strukturach handlowych powstał dział Brand Marketing Comunication, który pod kierownictwem Marka Kisza realizował działania z zakresu komunikacji marketingowej dla wszystkich marek grupy Fiata obecnych na rynku polskim. Od  roku 2009 r. pełnił równocześnie rolę dyrektora sprzedaży.

W marcu ubiegłego roku Marek Kisz objął w Pradze stanowisko dyrektora zarządzającego w spółce Fiat ČR, odpowiadając za marketing, sprzedaż i po-sprzedaż samochodów marek Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo, Lancia i Jeep na rynkach czeskim i słowackim.

Od stycznia br. Marek Kisz obejmuje stanowisko dyrektora handlowego Fiat Auto Poland S.A., zastępując tym samym Wojciecha Masalskiego, który zdecydował się opuścić firmę.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony