Inne

Inne

ponad rok temu  07.07.2010, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Zmiany w Hella Polska Sp. z o.o.

W nowej strukturze organizacyjnej spółki powstał trzyosobowy Dział Obsługi Klienta, z wydzieloną bezpośrednią linią telefoniczną (22) 514 17 70. W celu realizacji nowych zadań rynkowych planowany jest dalszy elastyczny, wzrost zatrudnienia.
Siedziba Hella Polska Sp. z o.o. została przeniesiona do nowego, większego biurowca w Warszawie, przy Wale Miedzeszyńskim 552. W nowym biurze firma funkcjonuje od 1 lipca 2010 r.
W nowoczesnym budynku powstało profesjonalne Centrum Szkoleniowo-Techniczne ze stanowiskiem do zajęć praktycznych i nowoczesną salą szkoleniową. W związku z ciągłym rozwojem technologii i wprowadzaniem do oferty handlowej nowych, wymagających specjalistycznej wiedzy produktów, Centrum zapewni odpowiednie szkolenia dla partnerów handlowych i innych współpracowników spółki, jak również pomoc techniczną.
Firma stale poszerza swoją ofertę rynkową. Od lipca 2009 Hella Polska prowadzi sprzedaż urządzeń diagnostycznych Hella Gutmann Solutions (wcześniej Gutmann Messtechnik GmbH). W ofercie znajdują się produkty: mega macs 42, 50, 55 oraz mo macs.
W grudniu zeszłego roku Hella Polska przejęła od firmy Mar-Art Behr Service Sp. z o. o. w Krakowie, za obopólnym porozumieniem stron, sprzedaż i dystrybucję produktów Behr Hella Service (tj. artykułów z zakresu klimatyzacji i chłodzenia – tzw. systemy termiczne). Asortyment przeznaczony jest do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych.
W związku z dynamicznym rozwojem, spółka zmieniła model biznesowy, aby jeszcze sprawniej obsługiwać klientów. Dla większej elastyczności dostaw towaru, przeniesiono magazyn do firmy zewnętrznej No Limit – od grudnia 2009 w zakresie dostaw asortymentu Behr Hella Service, następnie od czerwca b.r. dla wszystkich produktów.

Ważnym wydarzeniem dla polskiego rynku motoryzacyjnych części zamiennych, pośrednio związanym z Hella Polska, było podpisanie w listopadzie 2009 r. umowy o współpracy pomiędzy Nordic Forum Holding (należącej do Hella KGaA Hueck & Co.) a Inter-Team Sp. z o.o. , gdzie obie firmy mają po 50% udziałów w Inter Team, jednym z wiodących graczy na rynku firm dystrybuujących części samochodowe.
W najbliższym czasie Hella Polska w swych działaniach będzie skupiać się na unowocześnianiu i podnoszeniu na jeszcze wyższy poziom obsługi wszystkich klientów handlowych. Dla użytkowników produktów, urządzeń i usług, firma będzie sukcesywnie wprowadzać łatwo dostępne kanały zapewniające wsparcie sprzedażowo-marketingowe, informacje i szkolenia techniczne.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony