Maszyny ciężkie
Średnia liczba aktywnych ogłoszeń spadła do ok. 32,6 tys. (−1,9% m/m; −9% r/r) – to najniższy poziom w horyzoncie 2024–2025. Jednocześnie wskaźnik kupujących utrzymał bardzo wysoki poziom 116% (+1 p.p. m/m; +21 p.p. r/r), a ruch użytkowników, choć niższy miesiąc do miesiąca (97,9%), jest zdecydowanie wyższy niż rok temu. Ograniczona podaż przy podwyższonej skłonności do zakupu skraca ścieżkę decyzyjną i zwiększa wartościowy popyt.
Więcej użytkowników i dłuższe wizyty
W październiku OTOMOTO odwiedziło 13,3 mln użytkowników (+3,3% m/m). Średni czas wizyty wydłużył się do 16 minut i 7 sekund (+5,7% m/m), przy nieznacznym spadku liczby odsłon na wizytę do 11,4 (−0,8%). W strukturze demograficznej rośnie udział użytkowników 35–44 lata (+0,6 p.p.) i 55–64 lata (+1,2 p.p.), spada 65+ (−1,7 p.p.). Najczęściej używane pozostają filtry marki (85%) i modelu (74%).
Mimo lekkiego ochłodzenia nastrojów, poziom zaangażowania jest sezonowo wysoki – wskaźnik liczby wizyt osiągnął 119%, a dzienna aktywność użytkowników 126%, najwyżej w 2025 r.
Fot. OTOMOTO



Komentarze (0)