Pojazdy użytkowe

Pojazdy użytkowe

ponad rok temu  23.12.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Do silników wysokoprężnych z redukcją emisji spalin

ExxonMobil wprowadził do sprzedaży nowy, niskopopiołowy olej silnikowy do floty mieszanej. Mobil Delvac XHP ESP 10W-40 pozwala wydłużyć okresy pomiędzy wymianami oraz ma jeszcze większą liczbę dopuszczeń niż dotychczasowe oleje serii XHP.

Nowy produkt powinien zainteresować szczególnie właścicieli maszyn roboczych oraz pojazdów rolniczych, które wymagają środków smarnych klasy ACEA E9.

Mobil Delvac XHP ESP 10W-40 to syntetyczny olej do silników Diesla, zaprojektowany
z myślą o nowoczesnych i niskoemisyjnych silnikach pracujących w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Jak podkreśla producent, wysokiej jakości oleje bazowe zapewniają doskonałą płynność oleju w niskich temperaturach, utrzymanie lepkości w temperaturach wysokich oraz kontrolę lotności. Nowy, zaawansowany pakiet dodatków dobrany został tak, aby przedłużyć trwałość silników i utrzymać sprawność systemów redukcji emisji spalin.

- Prace nad olejem silnikowym Mobil Delvac XHP ESP 10W-40 były mocno skoncentrowane na optymalizacji osiągów, możliwości ograniczenia częstotliwości wymian serwisowych i skutecznej ochronie układów wydechowych, także tych wyposażonych w filtry cząstek stałych DPF – dodaje Maciej Marcinowski, CVL Marketing Advisor z ExxonMobil.

Mobil Delvac XHP ESP 10W-40 spełnia lub przewyższa wymagania:
- ACEA E9/E7/E6/E4,
- API CJ-4/ CI-4 Plus/ CI-4,
- JASO DH-2,
- DAF Extended Drain,
- Cummins CES 20081,
- CAT ECF-3.

Olej ma dopuszczenia:
- MB-Approval 228.51,
- MAN M 3477/ M 3575/ M 3271-1,
- MTU Oil Category 3.1,
- Volvo VDS-4/ VDS-3,
- Renault Truck RLD-3/ RLD-2,
- Deutz DQC IV-10 LA.

ExxonMobil zaleca nowy olej również do zastosowań wymagających aprobaty Renault Trucks RXD/ RGD.

Więcej na: www.mobildelvac.pl

Tagi: ExxonMobil, Mobil,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony