Pojazdy użytkowe

Pojazdy użytkowe

ponad rok temu  23.11.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Elastyczna seria obudów wtykowych HDSCS

Firma Herth+Buss rozszerzyła swoją ofertę Elparts o praktyczny asortyment obudów wtykowych. Asortyment obejmuje gniazda od 3 do 16-biegunowych i obudowy złączy z serii HDSCS (Heavy-Duty Sealed Connectors) i składa się z 335 części. Złącza do dużych obciążeń są szczególnie odpowiednie do stosowania w maszynach budowlanych i rolniczych, a także w samochodach ciężarowych, na przykład marek DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Scania i Volvo. Asortyment obejmuje 22 różne typy złączy.

Zakres dostawy obejmuje również złącza zaciskane, uszczelki i urządzenia blokujące do złączy z kołnierzami w celu zapewnienia bezpiecznego połączenia. Dzięki temu warsztaty mają pod ręką wszystko, czego potrzebują do napraw. 

Maksymalna elastyczność dzięki dopasowanym zestawom uzupełniającym

Kolejną szczególnie praktyczną cechą jest to, że wszystkie poszczególne części można zamawiać oddzielnie. Aby zidentyfikować numer artykułu poszczególnych części, wystarczy spojrzeć na dołączoną wkładkę, która zawiera wszystkie ważne informacje. Opakowania uzupełniające pasują dokładnie do odpowiedniej przegródki w pudełku asortymentowym. Daje to warsztatom maksymalną elastyczność i otrzymują one tylko te części, które są naprawdę potrzebne. 

Idealne uzupełnienie: oferta obudów plug-in dla MAN i Mercedes

Herth+Buss oferuje również dodatkowy asortyment obudów wtykowych specjalnie dla pojazdów ciężarowych i autobusów MAN (nr art.: 54290020) i Mercedes (nr art.: 54290030). Asortyment MAN składa się z 241 części i zawiera najpopularniejsze gniazda i obudowy do pojazdów MAN. Z drugiej strony, gama Mercedes składa się z 136 części i zawiera złącza wtykowe, które są instalowane w Actros MP5 firmy Mercedes-Benz. Skupiamy się tutaj na naprawie połączenia wtykowego w skrzynce przekaźników bezpieczników. Nowo asortyment obudów wtykowych HDSCS jest idealnym dodatkiem do już dostępnych asortymentów!

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony