Obok nowocześnie urządzonego i wyposażonego serwisu, stacji kontroli pojazdów, myjni, sklepu z częściami do ciężarówek, usług transportowych, prac z wykorzystaniem potężnych mobilnych dźwigów, a także floty pługo-piaskarek do zimowego utrzymania okolicznych dróg, pracownicy firmy FERGOPOL z Kłobucka (woj. śląskie) mają także czas i chęci, aby profesjonalnie zadbać o strażackiego klasyka – wóz bojowy z wysuwaną drabiną marki Magirus, wyprodukowany na początku lat 60.
Zadbany, w dobrym stanie, jest stale w pełnej gotowości do akcji z udziałem miejscowych strażaków.
Od 2014 roku serwis działa w barwach sieci BestDrive należącej do koncernu Continental. Jest zlokalizowany w pobliżu drogi krajowej Częstochowa-Wieluń. Firma FERGOPOL zaczynała działalność w 1994 roku od sprzedaży hurtowej części zamiennych do ciągników i maszyn rolniczych. Trzy lata później pojawił się pierwszy serwis oponiarski, a w roku 2000 – Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów wraz z dużym, nowoczesnym serwisem motoryzacyjnym.
Dzisiaj FERGOPOL zajmuje obszar 3,5 tys. m kw., z czego 1 tys. m kw. pod dachem. Działa 12 stanowisk do obsługi samochodów osobowych, dostawczych, terenowych i ciężarówek. Na podkreślenie zasługuje fakt wyposażenia serwisu w liczne urządzenia testująco-diagnostyczne, które stanowią cenne wsparcie przy profesjonalnej obsłudze i naprawach współczesnych pojazdów. Firma specjalizuje się m.in. w naprawach naczep ciężarówek. Załogę stanowi 12 mechaników i 3 osoby w biurze obsługi klienta.
Na terenie serwisu działa myjnia, jest też przechowalnia opon. Całość dopełnia obszerny, utwardzony plac manewrowy i – co nie jest bez znaczenia – duża liczba miejsc parkingowych dla zmotoryzowanych klientów.
- Klienci naszego serwisu oprócz profesjonalnie wykonanych usług są dodatkowo premiowani – mówi Paweł Kowalczyk, właściciel FERGOPOL-u. - Jest to nie tylko gratisowa myjnia czy płyn do spryskiwacza, ale także sprzęt zmechanizowany gospodarstwa domowego renomowanych firm. Wszystkie samochody mają rutynowo kontrolowany poziom „płynów ustrojowych”. Obok usług z zakresu serwisowania opon oferujemy naprawy hamulców, klimatyzacji, układu jezdnego i elektryki, w myśl hasła sieci BestDrive: „Wszystko, czego potrzebuje Twoje auto”. Ponadto wymieniamy i naprawiamy drobne pęknięcia szyb. Montujemy instalacje gazowe i haki holownicze. Instalujemy, a także naprawiamy ogrzewanie postojowe. I zawsze jesteśmy profesjonalistami w tym, co robimy.
Od 2008 roku FERGOPOL uczestniczy w programie Rzetelna Firma, rekomendującym klientom korzystanie z usług firm wiarygodnych i sprawdzonych. Jakby tego było mało, przy użyciu specjalistycznego taboru FERGOPOL realizuje zlecenia w transporcie krajowym i międzynarodowym. Własnymi, mobilnymi dźwigami podnosi ciężary od 10 do 50 ton, montując np. maszty elektrowni wiatrowych, a używając floty pięciu pługo-piaskarek zapewnia zimą przejezdność wyznaczonych dróg województwa śląskiego w ramach podpisanych umów z lokalnymi władzami.
- O wyborze sieci BestDrive zadecydowały wieloletnie (od 2004 roku) kontakty z tymi samymi osobami w Continental Opony Polska, uznanymi przez nas za pewnych, wiarygodnych i lojalnych partnerów biznesowych – mówi Paweł Kowalczyk. - Zawsze wszystko, co wspólnie ustaliliśmy, było w pełni zrealizowane z korzyścią dla obu stron.
Tekst: (kż)
Fot: arch. BestDrive
Komentarze (0)