IVECO rozpoczęło program akredytacyjny dla swojej sieci, który umożliwia punktom dysponującym specjalistycznym i wydajnym serwisem zaspokajającym specyficzne potrzeby flot pojazdów ciężarowych, uzyskanie statusu IVECO Truck Station. Lokalizacje te spełniły szereg rygorystycznych wymogów dotyczących wszystkich obszarów działalności, w tym specjalistycznego szkolenia personelu, wydłużonych godzin pracy i zwiększonej dostępności części.
IVECO zakłada sieć 250 punktów serwisowych Truck Stations w całej Europie, aby zapewnić kierowcom pojazdów ciężarowych stałą bliskość stacji obsługi i szybki dostęp do wszystkich usług oferowanych w najbliższej stacji IVECO Truck Station. Dzięki stacjom IVECO Truck Station klient skorzysta z gwarancji mobilności Up-Time, obietnicy marki dla wszystkich klientów, którzy wybrali Stralisa XP lub NP - mistrzów TCO2.
W serwisach IVECO Truck Stations naprawy wykonywane są przez wyspecjalizowanych, wysoce wykwalifikowanych i doświadczonych mechaników IVECO, przy użyciu najbardziej zaawansowanych narzędzi diagnostycznych. Serwisy Truck Stations gwarantują dostępność niezbędnych części zamiennych dzięki skutecznemu zarządzaniu magazynami i logistyce firmy IVECO, które wykorzystują zaawansowane narzędzia, takie jak Parts Retail Inventory Management i nowy system zamawiania Dealer-to-Dealer. Dzięki temu właściwe części są dostarczane klientom we właściwe miejsce i na czas.
Pojazdy IVECO Stralis XP i NP mogą skorzystać z pasa szybszej obsługi, dającego im pierwszeństwo w otrzymaniu wsparcia technicznego. Ponadto serwisy Truck Stations wykraczają poza typowe wsparcie oferowane w warsztatach, proponując także serwis oponiarski i mycie ciężarówek. Serwisy posiadają także umowy z miejscowymi hotelami, dzięki czemu mogą zapewnić kierowcom zakwaterowanie, w tym transport z warsztatu do hotelu i z powrotem. W celu podtrzymania wysokiego poziomu obsługi, każdy serwis IVECO Truck Station będzie przechodzić coroczny audyt, aby móc zachować swój status.
Serwisy Truck Stations w całej Europie oferują przedłużone godziny pracy, w trakcie których kierowcy mogą nawiązać z nimi kontakt korzystając z darmowego numeru telefonu Assistance Non-Stop, aplikacji mobilnej IVECO Non Stop lub pokładowej telematyki pojazdu. Wskazówki dojazdu do najbliższej stacji Truck Station mogą zostać przesłane na smartfon lub tablet w przypadku skorzystania z Dealer Locatora na stronie www.iveco.pl, i określenia aktualnego położenia kierowcy przez urządzenie mobilne.
Komentarz Pierre'a Lahutte'a, Prezesa Marki IVECO: "Naszą ambicją jest dostarczanie naszym klientom najwyższej jakości usług, wraz z gwarancją mobilności pojazdów Up-Time. Projekt Truck Station ma na celu stworzenie specjalistycznej sieci serwisowej dla pojazdów ciężarowych podróżujących po głównych korytarzach transportowych Europy. Jesteśmy w trakcie nadawania kolejnym punktom serwisowym statusu Truck Station, których liczba ma sięgnąć 250 w całej Europie."
Podsumowanie usług świadczonych w serwisach IVECO Truck Stations:
Najwyższa jakość napraw: Doświadczony personel IVECO wyposażony w najbardziej zaawansowane narzędzia diagnostyczne
Najwyższe kwalifikacje personelu: Najlepsze zespoły zajmujące się sprzedażą i obsługą posprzedażną pojazdów ciężarowych
Wydłużone godziny pracy: Dostępność o każdej porze
Bliskość: Lokalizacja przy głównych trasach, z których korzystają pojazdy ciężarowe
Dostępność części: Specjalne plany zapewniają dostępność właściwych części zamiennych we właściwych miejscach
Priorytetowa obsługa: Pierwszeństwo otrzymania wsparcia technicznego
Dodatkowe usługi: Serwis oponiarski, myjnie dla ciężarówek, współpraca z hotelami i wiele innych usług.
Komentarze (0)