Mercedes PRO to nowa marka obejmująca wszystkie obecne i przyszłe usługi i rozwiązania cyfrowe dla klientów biznesowych, korzystających z samochodów dostawczych Mercedesa, która wznosi obsługę klienta komercyjnego na nowy poziom. Stanowi też ważną cześć strategicznej inicjatywy adVANce, która przekształca Mercedes-Benz Vans z producenta pojazdów w dostawcę całościowych rozwiązań systemowych.
- Dziś dostarczamy naszym klientom nie tylko niezawodne pojazdy, które świetnie sprawdzają się w prowadzonym przez nich biznesie, ale idziemy o krok dalej i oferujemy narzędzia, dzięki którym zarządzanie flotą staje się efektywniejsze – powiedziała Emilia Buczek, odpowiedzialna za portfolio usług connectivity w Mercedes-Benz Polska.
Daimler opracowuje szyte na miarę rozwiązania, dostosowane do najróżniejszych potrzeb klienta, które zwiększają wydajność i produktywność w całym łańcuchu wartości dodanej.
Komentarze (0)