Pojazdy użytkowe

Pojazdy użytkowe

ponad rok temu  30.09.2011, ~ Administrator   

Nagroda MAN Service Quality Award będzie w tym roku przyznana już po raz trzeci – poprzednie edycje miały miejsce w latach 2008 i 2010. Wyróżnia ona zakłady, które mogą się poszczycić wyjątkowymi osiągnięciami w zakresie jakości i otwarcia na potrzeby klienta. - Naszym celem jest systematyczne doskonalenie kompetencji i w ten sposób podnoszenie jakości usług świadczonych w naszych zakładach serwisowych. Dążymy również do stałej optymalizacji usług serwisowych pod kątem aktualnych potrzeb i oczekiwań klienta – wyjaśnia Lars Essmann, odpowiedzialny za pion After Sales w spółce MAN Truck & Bus AG.

W tegorocznej edycji konkursu po raz pierwszy uczestniczyły także zakłady serwisowe ze Wspólnoty Niepodległych Państw, Afryki i Środkowego Wschodu. W 2011 roku do udziału w konkursie zgłosiło się 400 warsztatów. Procedura wyboru finalistów Service Quality Award stawiała przed kandydatami wysokie wymagania. W pierwszych trzech rundach zostali oni poddani szerokiemu testowi wiedzy na podstawie formularza on-line. Test obejmował pytania dotyczące techniki i usuwania wad, procesów i procedur realizowanych w zakładach oraz części zamiennych i produktów serwisu. Na drugim etapie przeanalizowano we współpracy z firmą DEKRA profesjonalność zakładów i ich otwarcie na klienta, wykorzystując opinie „tajemniczych klientów“.

Do rundy finałowej w październiku 2011 roku zakwalifikowało się 20 zakładów serwisowych. Finaliści będą musieli wykonać liczne zadania teoretyczne i praktyczne, na przykład przeprowadzić diagnozę błędów oraz posługiwać się systemem i ogólną wiedzą w zakresie after sales.

- Dzięki dużemu zainteresowaniu nagrodą MAN Service Quality Award zapewniamy wysoki poziom i dużą intensywność szkolenia w naszych zakładach serwisowych, z czego korzystają przede wszystkim nasi klienci – uzupełnia Lars Essmann.

Zwycięzcy nagrody MAN ServiceQualityAwards 2011 zostaną wybrani w połowie października.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony