Pojazdy użytkowe

Pojazdy użytkowe

ponad rok temu  25.10.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

 

Nowe linie opon, do zastosowania odpowiednio na osi sterującej i napędowej, przeznaczone są dla pojazdów ciężarowych wykorzystywanych w przewozach długodystansowych i regionalnych. Elastyczność zastosowań jest dla operatorów flot istotnym czynnikiem decydującym o zakupie. Ponadto nowa konstrukcja osnowy i właściwości bieżnika dają operatorom pojazdów ciężarowych potencjalną oszczędność dzięki zrównoważeniu niższego zużycia paliwa i większej żywotności ogumienia. Nowe opony spełniają także wymogi, wchodzącego w życie w przyszłym roku rozporządzenia UE 661/2009, w zakresie oporu toczenia i poziomu hałasu. 

Opony na koła osi sterującej Fulda Ecocontrol 2 zastępują modele Ecocontrol + i Regiocontrol +. Opony na koła osi napędowej Fulda Ecoforce 2 zastępują modele Ecoforce + i Regioforce +. Nowe opony Fulda Ecocontrol 2 i Ecoforce 2 zapewniają dobre parametry zarówno w zakresie oporów toczenia, jak i przebiegów. Nowe produkty marki Fulda są również lżejsze, umożliwiając przewożenie większego ładunku. Oszczędność wagi waha się od prawie 2 kg do ponad 6 kg na oponę w zależności od rozmiaru1.

- Fulda Ecocontrol 2 i Fulda Ecoforce 2 oferują większą elastyczność wielu komercyjnym operatorom pojazdów, którzy odpowiadają za przewozy długodystansowe jak i regionalne – powiedział Boris Stevanovic, Dyrektor Marketingu Opon do Pojazdów Ciężarowych Goodyear Dunlop Tires Operations S.A. - Dzięki zrównoważonym parametrom, opony te osiągają jednocześnie dobre rezultaty w zakresie oporu toczenia, zmniejszając zużycie paliwa, jak i długie przebiegi. Nowa linia opon Fulda to doskonały wybór dla operatorów flot zwracających uwagę na koszty.

 

1  Wszystkie porównania parametrów w oparciu o wewnętrzne badania przeprowadzono w Centrum Innowacji Goodyear w Luksemburgu w 2010 i 2011 roku. 

 

 

 

GALERIA ZDJĘĆ

Nowa linia do pojazdów ciężarowych
Nowa linia do pojazdów ciężarowych

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony