Semperit wprowadza na rynek nową linię opon do użytku w łączonym transporcie regionalnym i dalekobieżnym. Ofertę otwierają dwa modele: na oś kierowaną Runner F2 i Runner D2 na oś napędową, dostępne w rozmiarze 315/80 R22.5.
Ogumienie Runner zaprojektowane zostało do użytku w samochodach ciężarowych i autobusach. Zoptymalizowana pod kątem oporów toczenia opona Runner F2 stanowi idealne uzupełnienie modelu Runner D2, sprawdzającego się w wysokich przebiegach.
Kompaktowy wzór bieżnika opony Runner F2 charakteryzuje się dużą ilością materiału odpornego na ścieranie w miejscach, które wykazują niewielką deformację. Wzór ten – zwany Void Optimized Pattern, przyczynia się do wydłużenia okresu eksploatacji i uzyskania optymalnej wydajności paliwowej. Zewnętrzne rowki bieżnika biegną prosto, znacznie poprawiając jego trwałość nawet w trudnych warunkach drogowych. Oszczędność paliwa zwiększa użyta mieszanka gumowa, zoptymalizowana pod kątem oporów toczenia, a dodatkowe, głębsze lamele bieżnika zapewniają lepsze odprowadzanie wody.
Z myślą o długim okresie eksploatacji i wysokiej trwałości opracowana została opona Semperit Runner D2. Na nowy wzór bieżnika składają się liczne lamele, które sięgając niemal dwóch trzecich łącznej głębokości bieżnika, zapewniają wyższą stabilność bloków i znacznie ograniczają zużycie. Podobnie jak w przypadku Runner F2, bieżnik modelu Runner D2 ma wzór Void Optimized Pattern. Trwałość opony poprawia również nowo opracowana mieszanka gumowa, która znacznie ogranicza zużycie paliwa.
Dodajmy, że karkasy modeli F2 i D2 mają stopki o wzmocnionej konstrukcji. Można je również bieżnikować.
Komentarze (0)