ReklamaB1 - prenumerata NW podstrony

Pojazdy użytkowe

Pojazdy użytkowe

Warto wiedzieć

Wywiady

Wydarzenia

WYWIADY

5 miesięcy temu  15.02.2019, ~ Administrator   

Światła naprawiono dopiero w trzecim warsztacie, bo ... nie było żarówek

Fot. Inter Cars

Strona 3 z 4

W jaki sposób zdobywa Pan nowych klientów?

Najczęściej z polecenia. Przypuszczam, że więcej niż 90% klientów jest pozyskana przez nas tzw. „drogą pantoflową”. Wydaje mi się, że w naszej branży trudno byłoby opierać się tylko na reklamie, kluczowe znacznie ma bowiem opinia o warsztacie i o jakości świadczonych przez niego usług. Najważniejsze dla nas jest to, aby klient, który zdecydował się nam zaufać, został z nami na dłużej. Startując z tym biznesem postanowiłem sobie, że będę pracował dopóki klient będzie szukał mnie, a nie ja jego. Na szczęście od 15 lat tak właśnie jest.

Jak dużą część nowych klientów pozyskuje Pan z internetu?

Myślę, że wciąż nie są to oszałamiające liczby, a największy ich procent stanowią tzw. klienci z drogi, którym akurat w okolicy przytrafiła się awaria i potrzebują nagłej pomocy. To głównie oni, nie znając lokalnego rynku, szukają serwisów najbliższej usterki. Zazwyczaj, ze względu na duże odległości od rodzimej bazy, są to jednak naprawy jednorazowe.

Czy warsztat posiada własną stronę internetową oraz profile w mediach społecznościowych? 

Oczywiście, mamy własną stronę internetową. Wystartowaliśmy z nią w momencie zmiany siedziby firmy, kiedy to przenieśliśmy się do Modlnicy. Wówczas miałem obawy czy moi klienci „przyjdą” za mną pod nowy adres, bo warsztat jest zlokalizowany ok. 25 km od centrum Krakowa. Wątpliwości jednak okazały się płonne – zaufani klienci podążyli za nami, a strona w internecie została i działa do dziś. Profili w mediach społecznościowych jeszcze nie mamy.

Dlaczego zdecydowaliście się przystąpić do sieci Q Service Truck? Jakie korzyści płyną z tego dla Państwa jako warsztatu, a jakie dla klientów?

Jednym z czynników przystąpienia do sieci jest nasze bliskie sąsiedztwo z filią Inter Cars. Dzięki temu mamy cztery dostawy w ciągu dnia i jest to świetne rozwiązane logistyczne. Inter Cars dysponuje bardzo bogatą ofertą handlową, w tym także częściami dla autobusów. Posiada ponadto duży asortyment markowych produktów, co nie jest spotykane u wszystkich dystrybutorów. Część z nich mocno promuje bowiem marki własne, które często nie są najwyższej jakości. Osobiście jestem bardzo zadowolony z poziomu obsługi i współpracy z Inter Cars, który traktuje nas jako poważnego partnera. To szczególnie ważne np. w procesie reklamacji – w wieloseryjnej produkcji zawsze może bowiem trafić się wadliwy produkt, ale współpracując z Inter Cars wiem, że klientowi mogę natychmiast zaproponować wymianę na drugą część, a wadliwą skierować do reklamacji. Istotna była dla nas również możliwość głębszego korzystania ze szkoleń Inter Cars.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 1
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (1)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ wg 1 4 miesiące temuocena: 100%  Nie no. Świetny warsztat. 2 godziny im zajęło ustalenie, że nie ma żarówek? A następne 2 godziny je wymieniali? Razem 4 roboczogodziny , po jakieś 123 za godzinę.
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
do góry strony