Dotychczasowa struktura sieci serwisowej w Europe obejmowała dwie odrębne organizacje: Volvo Trucks i Renault Trucks. W krajach, w których każda z tych sieci zajmuje ugruntowaną pozycję rynkową, stan ten zostanie utrzymany. W przypadku rynków, na których jedna bądź żadna ze wspomnianych marek nie ma wystarczająco ugruntowanej pozycji, Grupa Volvo upatruje większe szanse w ich integracji. Dzięki temu w ramach pojedynczej, silniejszej organizacji, klienci zyskają dostęp do bardziej rozwiniętej sieci i szerszej oferty produktów.
W Polsce zostaną częściowo utrzymane odrębne sieci handlowe i serwisowe Volvo Trucks i Renault Trucks, zarządzane przez osobne organizacje rynkowe: Volvo Truck Center Polska i Renault Trucks Polska. W niektórych regionach Polski, w celu zapewnienia klientom maksymalnie bliskiego dostępu do serwisu, funkcjonować będą również stacje obsługi wspólne dla obydwu marek. Pierwszy taki punkt zostanie wkrótce uruchomiony w Młochowie.
Komentarze (0)