Łańcuch Dostaw
Większość konsumentów i menedżerów flot (80%) chce mieć pełny obraz sytuacji podczas procesu produkcji. Jednak tylko około jedna trzecia decydentów z branży motoryzacyjnej twierdzi, że w ciągu najbliższych pięciu lat nada priorytet łączeniu systemów danych w czasie rzeczywistym. A to ma umożliwić całościowy monitoring operacji i zwiększyć widoczność w całej produkcji i łańcuchu dostaw.
Około jedna trzecia producentów oryginalnego sprzętu (OEM) twierdzi, że autonomiczne roboty mobilne (AMR), RFID, wytrzymałe komputery mobilne i skanery, a także przemysłowe systemy wizyjne usprawnią zarządzanie łańcuchem dostaw, podczas gdy około jedna trzecia dostawców wymienia mobilne drukarki etykiet z kodami kreskowymi/termiczne, komputery do noszenia i technologie lokalizacyjne jako technologie, które to umożliwią.
Ogólnie rzecz biorąc, siedmiu na dziesięciu decydentów z branży motoryzacyjnej zgadza się, że transformacja cyfrowa jest strategicznym priorytetem dla ich organizacji. W ciągu najbliższych pięciu lat przewidują oni rozszerzenie wykorzystania technologii we wszystkich obszarach, przy czym 47% z nich koncentruje się na produkcji przyrostowej/druku 3D, a 45% na rozwiązaniach do planowania łańcucha dostaw.
Fot. ZEBRA TECHNOLOGIES
Komentarze (0)