W Grupie Filialnej Bielsko trwa cykl szkoleń „Akademia Menedżera”, zapoczątkowany we wrześniu przez Inter Cars we współpracy z DEA trening. Przez kilka kolejnych miesięcy uczestnicy szkolenia zdobywali wiedzę jak dbać o wizerunek firmy czy skutecznie zarządzać zespołem pracowników. Ćwiczyli także profesjonalną obsługę klienta oraz techniki sprzedaży usług i części samochodowych.
Kolejna odsłona akademii to projekt warsztat. Po cyklu spotkań i treningów, na których omawiany był szereg kompetencji – czas na wizyty w terenie. Mirosław Kot – trener DEA wraz z przedstawicielami Inter Cars gości na warsztatach, by sprawdzić czy szkolenia i zdobyte na nich doświadczenie mają zastosowanie w praktyce.
„Celem superwizji jest badanie na jakim poziomie uczestnicy szkolenia zastosowali zdobyte kompetencje” – mówi Mirosław Kot.
Jednym z pierwszych warsztatów który odwiedzili przedstawiciele InterCars wraz z DEA trening to serwis Piotra Blachury z Bielska-Białej, który brał udział w całym cyklu szkoleń Akademia Menedżera.
„W naszym warsztacie zostały wdrożone kompetencje związane z obsługą klienta. Staramy się je realizować na najwyższym poziomie. Ja osobiście zdobyłem dużo wiedzy pomocnej w zarządzaniu serwisem. Staram się cały czas podnosić swoje kompetencje” – mówi Piotr Blachura – właściciel warsztatu.
Do Akademii Menedżera może dołączyć każdy z klientów w dowolnym momencie. Specjaliści z DEA trening oraz Inter Cars przyjadą oraz spędzą dzień na warsztacie, aby ocenić skuteczność pracy. Następnie doradzą i podpowiedzą, co można poprawić, wdrożyć lub zmienić, tak by zwiększyć efektywność oraz obroty.
O szczegółach Akademii Menedżera dowiesz się u swojego przedstawiciela handlowego.
Komentarze (0)