Castrol, światowy lider w dziedzinie środków smarnych wchodzący w skład grupy bp, prezentuje odświeżony wizerunek marki, który obejmuje unowocześniony wygląd i styl. Odświeżenie wizerunku marki ma na celu lepsze odzwierciedlenie jej wyjątkowej pozycji na rynku oraz możliwości, jakie dostrzega w kontekście zaspokajania zmieniających się potrzeb klientów.
Castrol analizuje możliwości dostarczania rozwiązań i usług, które uzupełnią podstawową działalność firmy w zakresie środków smarnych i zapewnią dodatkową wartość dla klientów. Firma posiada już linię Castrol ON zawierającą zaawansowane płyny przeznaczone do pojazdów elektrycznych (EV), która obejmuje oleje przekładniowe, płyny chłodzące i smary do pojazdów elektrycznych, a także ogłosiła plany zainwestowania około 60 milionów dolarów w nowoczesne centrum testowania akumulatorów do pojazdów elektrycznych i laboratorium analityczne w Wielkiej Brytanii. Płyn do chłodzenia zanurzeniowego Castrol ON przeznaczony do użycia w centrach danych został w pełni zatwierdzony przez firmę Submer do stosowania w całym portfolio jej produktów.
Odnowione logo ma bardziej nowoczesny i dynamiczny wygląd oraz podkreśla wyróżniające i mocne strony firmy Castrol i czynnikach, ponieważ firma dąży do zwiększenia swojej atrakcyjności wśród bardziej zróżnicowanej grupy klientów w zakresie środków smarnych, usług i rozwiązań. Logo zachowuje klasyczne kolory marki Castrol: czerwony, zielony i biały, które są silnie kojarzone z marką, oraz ma na celu ułatwić zapamiętywanie marki w Internecie.
- Cieszymy się z wprowadzenia odświeżonego wizerunku marki, który otwiera wspaniały rozdział historii naszej firmy - mówi Nicola Buck, dyrektor ds. marketingu firmy Castrol.
- Odświeżony wizerunek marki odzwierciedla nasze zaangażowanie w przyszłościowe inwestycje oraz tworzenie nowych możliwości rozwoju i osiągania sukcesu. Świat mobilności i przemysłu musi zmierzyć się z coraz szybszymi zmianami w miarę globalnej transformacji i dążenia do zerowej emisji netto, a klienci wymagają bardziej zrównoważonych rozwiązań. Zmiana jest niezbędnym składnikiem sukcesu firmy Castrol. Sygnalizujemy światu, że jesteśmy nastawieni na przyszłość.
- Odświeżenie globalnie rozpoznawalnej marki to nie tylko zmiana jej wyglądu czy przekazu - dodaje Michelle Jou, dyrektor generalna firmy Castrol.
- Wymaga to ożywienia jej istoty i znaczenia we współczesnym świecie. Musimy słuchać naszych klientów, rozumieć ich zmieniające się potrzeby i aspiracje oraz wykorzystać nasze główne atuty, aby inspirować ich jako marka. Odświeżenie marki nie powinno być jedynie kosmetycznym zabiegiem. Moim zdaniem jest to strategiczna konieczność, która napędza wzrost, zróżnicowanie i długofalowy sukces.
Odświeżenie marki obejmuje również nową tożsamość dźwiękową. Powstała ona, aby podkreślić odświeżony wygląd i styl poprzez muzykę i dźwięki, które wywołują wrażenia silnie kojarzące się z przyspieszeniem, pędem i dynamicznym ruchem. Nowy, charakterystyczny wizerunek marki Castrol to wyrazisty i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów oraz sprawienie, że będzie łatwiej zapadał w pamięć.
Fot. Castrol
Komentarze (1)