Cold Jet – światowy lider w produkcji urządzeń do wytwarzania i czyszczenia suchym lodem – ogłosił debiut platformy obsługi klienta i wsparcia technicznego.
Szybki dostęp realizowany jest z dowolnego smartfona, tabletu lub komputera. Innowacyjne rozwiązanie oferuje zdalną pomoc techniczną, wirtualne naprawy z pomocą eksperta oraz analizę pracy maszyn. Najnowsza propozycja gwarantuje zdalne monitorowanie, wsparcie i gromadzenie danych w celu usprawnienia operacyjnego działania, a wszystko po to, aby zwiększyć wydajność i rentowność zakładu.
Cold Jet Connect to roczna usługa abonamentowa oferująca nowym oraz obecnym klientom trzy poziomy subskrypcji, w celu jak najlepszego dopasowania do ich unikalnych potrzeb: Connect, Connect Professional i Connect Enterprise. Podstawowa subskrypcja Cold Jet Connect jest dołączana podczas zakupu wszystkich nowych maszyn oraz jest rozszerzana na obecnych klientów. Operatorzy mogą po prostu zeskanować kod QR na swojej maszynie, aby uzyskać szybki dostęp do dokumentacji maszyny, instrukcji obsługi, serwisu, filmów szkoleniowych oraz katalogów części i akcesoriów.
Czyszczenie suchym lodem to doskonałe rozwiązanie dla zakładów motoryzacyjnych. Pozwala zwiększyć wydajność i poprawić jakość produkowanych części samochodowych. Czyszczenie suchym lodem jest nieabrazyjną metodą, dlatego znalazło zastosowanie także w branży lakierniczej.
Komentarze (0)