Nowe projekty marketingowe i rozwój marki ProfiPower
W roku 2021 marka ProfiAuto nadal przeprowadzała zakrojone na szeroką skalę działania promocyjne dotyczące zarówno samej sieci, jak i wprowadzonej w roku 2020 marki własnej części i akcesoriów motoryzacyjnych – ProfiPower. W związku z jej popularnością, Moto-Profil zdecydował się powiększyć ofertę ProfiPower na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy o nowy asortyment. Poza wprowadzonymi przed dwoma laty akumulatorami, filtrami i elementami układu hamulcowego, są to teraz także m.in. kosmetyki samochodowe czy elementy zawieszenia.
- W związku z sytuacją covidową, ale też zgodnie z duchem czasu, umocniliśmy nasze działania promocyjne w Internecie. Przykładem tego była kampania „Łowcy usterek” stworzona z kabaretem Łowcy.B, która przyniosła znakomite efekty w postaci niemal 7 milionów widzów, dopasowanych do grup odbiorczych. Sportowy profil marki podkreśliło zostanie sponsorem tytularnym Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski („ProfiAuto RSMP”) w poprzednim sezonie, który to cykl ma wierne grono fanów w Polsce. Strategie marketingowe opieramy więc zarówno na aktualnych trendach, jak i warunkach, w jakich funkcjonuje obecnie świat. Ważne jest dla nas to, że działamy efektywnie niezależnie od sytuacji, a jednocześnie nadal wyznaczamy nowe standardy promocyjne w branży – mówi Łukasz Kopiec, członek zarządu, odpowiadający w Moto-Profilu za dział marketingu i PR.
Nieunikniona elektryfikacja i przygotowanie do zmian w kolejnych latach
- W tym i kolejnych latach „elastyczność” będzie w branży aftermarketowej kluczowym słowem. W kontekście pandemii, zmian legislacyjnych czy wyzwań logistycznych, dystrybutorzy części muszą dopasowywać swoje procedury, systemy i procesy biznesowe do gwałtownych zmian na rynku. Tak, jak to robimy w Moto-Profilu. Wymaga to oczywiście zgranego zespołu, perspektywicznego spojrzenia oraz dobrej współpracy z partnerami biznesowymi. Podstawą i wyróżnikiem naszych działań od początku działalności firmy były – i zawsze będą – otwarte oraz transparentne relacje z klientami. Połączenie takiego podejścia wraz z dalekowzrocznym spojrzeniem i wykorzystaniem nowoczesnych technologii, to według nas recepta na sukces w roku 2022 i kolejnych – dodaje Michał Tochowicz.
Komentarze (1)