Po raz trzeci z kolei EUROPART wybrano najlepszą marką w kategorii sprzedaży części pojazdów użytkowych. Czytelnicy specjalistycznego pisma PROFI Werkstatt wybrali wiodącego w Europie sprzedawcę części do pojazdów użytkowych i zaopatrzenia warsztatów, zapewniając w przypadku pierwszego miejsca wybitne 36,14 procenta. Tym samym firma EUROPART została wyróżniona zarówno za specjalistyczny i przyjazny dla klienta serwis, szybką i precyzyjną logistykę oraz szeroki asortyment towarów. Tradycyjne przedsiębiorstwo z Hagen, które w tym roku świętuje swój 70-letni jubileusz, uzyskuje nagrodę za wieloletni i pozytywny rozwój.
„To miłe potwierdzenie naszej pracy na miejscu z klientami i coś szczególnego”, podkreśla Olaf Giesen, CEO firmy EUROPART, wskazując na ważność trzeciego sukcesu. „To docenienie stanowi zasługę całego zespołu EUROPART.” „Z tego względu Giesen, podczas ceremonii przyznania nagrody 11 września 2018 na targach we Frankfurcie, przyjął ją świadomie w imieniu całej obsady i razem z Michaelem Vennemann, kierownikiem ds. zbytu dla Europy Środkowej.
„Wyróżnienie jako najlepsza marka po raz trzeci z kolei wskazuje, że ważne jest, aby klient był zawsze w centrum naszej pracy. Poza tym jest przekonany, że nasza strategia marki jest odbierana pozytywnie” — tak Vennemann opisuje powody zwycięstwa. „W ramach naszej marki własnej EUROPART Premium Parts oferujemy jakościowo równoważną alternatywę dla wiodących producentów. To jest dla wielu naszych klientów istotna podstawa w ramach współpracy z EUROPART.”
Poza nagrodą w kategorii sprzedaży części do pojazdów używanych przedsiębiorstwo z Hagen uzyskało dobre miejsca również w innych kategoriach, w których było nominowane. „Drugie miejsca w przypadku olejów i substancji smarnych oraz koncepcji warsztatowych i trzecie miejsce na obszarze czyszczenia i pielęgnacji są doskonałe”, cieszy się Giesen. „To jest z jednej strony potwierdzenie jakości marki własnej Premium Parts a z drugiej strony dowód na obszarze koncepcji warsztatowej, że także w przypadku jednej niezależnej od marki koncepcji można osiągnąć sukces na rynku.”
EUROPART w ostatnich dziesięcioleciach koncentruje się na obszarach ciężarówek, trailerów i autobusów, uzyskując pozycję europejskiego lidera rynkowego. EUROPART działa przy tym zgodnie z ustaloną strategią w drodze organicznego rozwoju, celowych procedur nabycia oraz współpracy z krajowymi i międzynarodowymi partnerami, zwiększając stale swój udział na rynku europejskim. Drogę tą wspiera aktualnie nowy EWOS 3.0. Nowy portal to nie tyklo sklep online, oferuje on także klientom wiele przydatnych funkcji w ramach codziennej pracy w zakładzie.
Komentarze (0)