Unique Service Partner to operator platformy serwisów naprawczych: blacharsko – lakierniczych i wymiany szyb. Sieć obejmuje ponad 100 placówek klasy premium (ASO) i sprawdzonych warsztatów niezależnych, a także 300 punktów wymiany szyb w całym kraju. Firma udziela kompleksowego wsparcia w likwidacji ubezpieczeniowych szkód komunikacyjnych, oferując przy tym rozliczenia w pełni bezgotówkowe. Co ważne, wszyscy korzystający z usług USP mogą liczyć na darmowy samochód zastępczy na czas trwania naprawy.
USP kieruje swoje usługi do klientów poszukujących sprawdzonych partnerów do sprawnej i konkurencyjnej cenowo naprawy samochodów ze środków własnych. W przypadku zdarzenia komunikacyjnego i likwidacji szkód w ramach polis OC lub AC, Unique Service Partner przeprowadza w imieniu klienta wszystkie czynności formalne, związane z likwidacją, oględzinami i wypłatą odszkodowania. Wsparcie to jest bezpłatne, a rozliczenie odbywa się bezgotówkowo. Dodatkowo firma oferuje darmowy samochód zastępczy na cały okres naprawy. W ofercie USP znajdują się także pomoc Assistance oraz inne usługi niestandardowe, związane z likwidacją szkód komunikacyjnych.
Wsparcie firmy obejmuje szereg procesów związanych z likwidacją szkody, począwszy od przyjęcia zgłoszenia, zorganizowania usługi holowania do najbliższego terytorialnie warsztatu, wydania samochodu zastępczego na czas naprawy pojazdu uszkodzonego, poprzez kontakt z zakładem ubezpieczeń, organizację oględzin i oceny technicznej pojazdu, wraz z przygotowaniem pełnej dokumentacji szkodowej, skończywszy na naprawie uszkodzonego samochodu i uzyskaniu wypłaty odszkodowania. Firma udziela również płatnego wsparcia w dochodzeniu roszczeń z OC sprawcy i oferuje pomoc prawną w przypadku odmowy wypłaty lub jej pomniejszenia, zarówno z polisy OC sprawcy, jak i ubezpieczenia dobrowolnego Autocasco.
- Większość firm zajmuje się tylko pojedynczymi elementami tak złożonego procesu, jakim jest likwidacja szkód, np. pośrednictwem w kontakcie zgłaszającego kolizję z ubezpieczycielami lub skierowaniem naprawy do jednego ze współpracujących serwisów. Ewentualnie w ramach wykupionego pakietu assistance organizują holowanie uszkodzonego pojazdu. W USP przeprowadzamy naszych klientów przez cały ten proces – mówi Grzegorz Tomasiak z Unique Service Partner.
Klient otrzymuje pełen raport o wykonanej naprawie, a ponadto może na bieżąco obserwować przebieg szkody w dedykowanej aplikacji szkodowej. Rola uczestnika kolizji została zminimalizowana jedynie do zgłoszenia szkody do Contact Center, które funkcjonuje 365 dni w roku w systemie 24/7.
Sieć w całym kraju
Przewagą USP jest sieć warsztatów naprawczych w całym kraju. Należy do niej ponad 100 warsztatów blacharsko-lakierniczych oraz 300 punktów z wymianą szyb. Punkty serwisowe rozłożone są równomiernie, dzięki czemu w przypadku stłuczki lub wypadku drogowego, niezależnie od miejsca pobytu, do najbliższego centrum naprawczego w prostej linii jest maksymalnie kilkadziesiąt kilometrów. Wszystkie naprawy odbywają się priorytetowo, zatem klient może liczyć na szybkie odzyskanie samochodu.
- Nasza sieć obejmuje stacje klasy Premium (ASO) oraz sprawdzone, zaufane niezależne warsztaty – komentuje Grzegorz Tomasiak z Unique Service Partner. Nawet jeśli do uszkodzenia samochodu dojdzie poza granicami kraju, pojazd znajdujący się w zasięgu kilometrowym najbliższego serwisu uzyska pomoc w przetransportowaniu pojazdu niejezdnego do najbliższego terytorialnie warsztatu, w którym nastąpi naprawa. Zarówno naprawa samochodu, jak i cała procedura zdjęcia z klienta szeregu czynności formalnych, związanych z likwidacją szkody, odbywa się na tych samych zasadach, co w przypadku kolizji w Polsce – dodaje.
Do sieci USP w ramach napraw blacharsko-lakierniczych mogą być przyjmowane samochody osobowe, ciężarowe, dostawcze i terenowe o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton. Ponadto, nie istnieją żadne ograniczenia co do marki pojazdów – serwisy Unique Service Partner posiadają autoryzację wszystkich wiodących marek. Naprawy blacharsko - lakiernicze opatrzone są minimum dwuletnią gwarancją.
Innowacyjny system
Oferta Unique Service Partner stanowi interesującą propozycję nie tylko dla klientów indywidualnych, ale też dla film leasingowych i flotowych oraz małych i średnich przedsiębiorstw. To właśnie tej grupie biznesowej USP dedykuje innowacyjne rozwiązanie w postaci elektronicznego systemu szkód. Osoby zarządzające flotą samochodową mogą na bieżąco zgłaszać kolizje i monitorować cały proces likwidacji szkód (np. wykonanie oględzin, kosztorysu, kontakt z warsztatem), a także uzyskują łatwy i transparentny dostęp do wszystkich pism i dokumentów. W ramach systemu można również zlecić tworzenie szczegółowych raportów w żądanym przedziale czasowym.
Komentarze (7)