Rok 2019 to bardzo intensywny okres dla Grupy Kapitałowej Inter Cars. Nowe inicjatywy, jubileusze oraz projekty, które budziły emocje nie tylko wśród profesjonalistów z branży, ale także u entuzjastów motoryzacyjnego świata, to tylko niektóre z wydarzeń minionych 12 miesięcy. Co dokładnie wydarzyło się i czego możemy spodziewać się w roku 2020?
Ekscytujące atrakcje i pozytywne emocje
Rok 2019 od początku zapowiadał się intensywnie. Już w styczniu w Arłamowie miało miejsce wielkie święto. To tam bowiem w jednym z najpiękniejszych hoteli w naszym kraju odbyło się 20-lecie sieci Q-Service Truck. Wydarzenie to z pewnością na długo zostanie w pamięci wszystkich członków największej niezależnej sieci serwisującej pojazdy ciężarowe w Polsce. Nowi członkowie przyjęci w poczet organizacji, ambasadorzy obdarzeni zaufaniem na najbliższe dwa lata, podsumowanie dotychczasowej działalności, a także ogłoszenie planów ekspansji to tylko niektóre z wydarzeń, jakie miały miejsce w drugi weekend stycznia w Arłamowie.
Początek roku to także czas rozpoczęcia nowych akcji promocyjnych – Supercar Club, Express Klub i Dookoła Świata. Każda z nich zaplanowana została z odpowiednim rozmachem, aby przekonać klientów Inter Cars o tym, że współpraca z polskim dystrybutorem może przynieść zarówno korzyści biznesowe, jak również dostarczyć odpowiednich wrażeń.
Klienci biorący udział w Supercar Club i Express Klubie już odebrali swoje nagrody. Ci pierwsi na przełomie września i października mieli okazję odwiedzić ekskluzywny Pałac w Wojanowie, który na trzy tygodnie zmienił się w bazę wypadową dla całego wydarzenia. Stąd też wyjeżdżali najbardziej pożądanymi i ekskluzywnymi samochodami świata na liczące 400 kilometrów pętle, zlokalizowane w pięknej, górskiej scenerii Sudetów.
Nowi gracze na polskim rynku
Rok 2019 to także czas, kiedy na polskim rynku pojawiły się dwa nowe brandy.
Na mocy zawartego porozumienia Q-Service Truck, spółka wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Inter Cars, stała się jedynym importerem pojazdów Ford Trucks w naszym kraju. Firma zajmie się również dystrybucją części zamiennych oraz sprzedażą używanych ciężarówek. Obecnie sieć dilerska Ford Trucks Polska obejmuje dziesięć oddziałów zajmujących się sprzedażą i serwisem pojazdów, w najbliższych miesiącach kolejne otrzymają autoryzację do napraw pojazdów. Należy także podkreślić, iż pierwsze ciężarówki z logo Forda trafiły już do polskich klientów.
Inną nowością jest połączenie sił sieci Q Service i firmy Castrol. Na mocy zawartego porozumienia powstała nowa jakość na polskim rynku i od początku swojego istnienia znacząco zaznaczyła ona swoją obecność. Pierwszym krokiem była organizacja konferencji prasowej dla mediów branżowych i prezentacja planów na najbliższe lata. Zaraz po niej osoby odpowiedzialne za zarządzanie siecią ogłosiły plan działań marketingowych, skierowany do kierowców i właścicieli samochodów, którą wspierają Piotr Gruszka i Zbigniew Bartman. Akcja „Asy Serwisowe” to duży prestiż dla całej organizacji, tym większy, że wkrótce będzie miała ona swoje kolejne odsłony.
Plany
Plany Grupy Kapitałowej Inter Cars na rok 2020 są bardzo ambitne. Managerowie odpowiedzialni za rozwój spółki chcą kontynuować rozpoczęte projekty. Ford Trucks, Q Service Castrol czy też System AI to tylko niektóre z tych, jakie będą miały swoją kontynuację w kolejnych latach.
Rok 2020 to także 30-lecie istnienia filmy, czyli czas na świętowanie, jednak w nieco innej formie, niż miało to miejsce w przypadku poprzednich jubileuszy.
W tym roku obchodzimy jubileusz 30-lecia powstania Inter Cars. Być może niektórzy będą rozczarowani, ale nie będzie jednej, wielkiej uroczystości. Podchodzimy do jubileuszu pragmatycznie. Nie widzimy konieczności organizacji wielkich targów, które w przeszłości miały na celu popularyzację marki Inter Cars. Nasza rozpoznawalność wśród warsztatów jest 100-procentowa. Na 30-lecie odwracamy sytuację – chcemy być partnerem dla warsztatów i zamiast jednej wielkiej imprezy, zorganizujemy wiele spotkań z naszymi klientami w filiach. Chcemy być bliżej warsztatów, aby prowadzić z nimi dialog i dowiedzieć się, co możemy poprawić, gdzie mamy braki w ofercie, w jakich segmentach jesteśmy niedopasowani cenowo do rynku, jakich szkoleń brakuje. W ten pragmatyczny sposób będziemy obchodzić nasze 30-lecie. Tak naprawdę nie chodzi nam przecież o wielką imprezę, lecz o wspólne robienie biznesu - mówi Maciej Oleksowicz, Prezes Zarządu Inter Cars.
Komentarze (0)