Elastyczność rozwiązania Microsoft Dynamics 365 pozwala także na szybkie wprowadzanie szybkich zmian wynikających np. z innowacji w działaniu przedsiębiorstw – firma nie musi długo czekać na wdrożenie pomysłów i ich działanie w ramach systemu. Dzięki ujednoliconej strukturze, nowe funkcjonalności oraz scenariusze i najlepsze praktyki mogą od razu swobodnie działać w całej strukturze firmy na wszystkich rynkach, na których realizuje ona swoją działalność.
Elementem, który także przyczynił się do decyzji o wdrożeniu systemu CRM od Microsoft jest łatwość integracji z systemami już działającymi w przedsiębiorstwie – Navision, Office 365, centralnym systemem ERP, rozwiązaniem Business Analitycs a także hurtowniami danych, call center oraz katalogiem produktów.
Firma Inter Cars SA zdecydowała się na zakup 1600 licencji programu, m.in. dla zespołu ok. 600 przedstawicieli handlowych działających w Polsce.
Partner wdrożenia –GearCode sp. z o.o., to firma programistyczna wywodząca się z wewnętrznego działu Inter Cars SA, która specjalizuje się w rozwiązaniach MS Dynamics, tworzeniu zaawansowanych katalogów B2B i aplikacjach dedykowanych do segmentu branży motoryzacyjnej.
Komentarze (0)