Czy można zarabiać na obniżaniu ceny ubezpieczenia OC klientów? Okazuje się, że tak. Sprawdź, jak działa program lojalnościowy Punkta!
Jak zarabiać na ubezpieczeniach OC nie będąc agentem ubezpieczeniowym?
Zgodnie z wytycznymi Komisji Nadzoru Finansowego składki OC pobierane od klientów muszą być ustalane na poziomie, który pokryje w pełni koszty wypłacanych w Polsce odszkodowań oraz samej działalności firmy ubezpieczeniowej. Taniej więc nie będzie, biorąc pod uwagę inflację i rosnące koszty obsługi likwidacji szkód. A co, jeśli Twoi klienci będą mieli gwarancję, że zapłacą o 100 zł mniej za ubezpieczenie OC, współpracując z Tobą? Co, jeśli i Ty na tym zarobisz? Niemożliwe? A jednak!
Program lojalnościowy Punkta, dzięki któremu klient oszczędza, a Ty zarabiasz
Sprzedaż ubezpieczeń z założenia opiera się na modelu win–win. To znaczy, że obie strony korzystają w równym stopniu ze współpracy. Firma ubezpieczeniowa zarabia na usłudze, a klient śpi spokojnie, nie martwiąc się o finansowe konsekwencje stłuczki parkingowej czy kolizji drogowej.
Jednak w przypadku OC komunikacyjnego, spokój podszyty jest frustracją. Nic w tym dziwnego, biorąc pod uwagę wzrost cen tego ubezpieczenia na przestrzni ostatnich lat. Obecnie średni koszt wykupu polisy wynosi około 500 zł. Jeśli jednak właściciel pojazdu nie ma ciągłości ubezpieczeniowej, bo korzystał z OC po zbywcy albo po raz pierwszy kupił samochód czy motocykl, wówczas cena może wzrosnąć do nawet 1000 zł!
Przestaje zatem dziwić, że kierowcy szukają oszczędności porównując ceny ofert dostępnych na rynku. Jak sądzisz, jak zareagują na propozycję obniżki wybranego przez siebie OC o dodatkowe 100 zł? Taką możliwość stwarza Program lojalnościowy Punkta.
Nie myśl jednak, że tylko Twój klient na tym skorzysta. Jeśli wykupi tańsze ubezpieczenie, Ty otrzymasz prowizję 50 zł. W ten sposób nie tylko pomagasz klientom ubezpieczyć pojazd (i uniknąć dotkliwej kary wymierzanej przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny), zapewniasz im spokój, ale też pomagasz zaoszczędzić, a przy okazji i Ty zarabiasz.
Dla kogo jest program lojalnościowy Punkta?
Korzystanie z Programu SKP nie czyni z ciebie pośrednika ubezpieczeniowego. Nie musisz się martwić tym, że ktoś nagle zmusi Cię do odbywania szkoleń Komisji Nadzoru Finansowego i zdawana egzaminu. Stajesz się natomiast partnerem Punkta, korzystającym z programu lojalnościowego. Tylko tyle i aż tyle. Czy to skomplikowane? Bynajmniej!
Nie ma znaczenia czy prowadzisz Stację Kontroli Pojazdów (SKP), warsztat samochodowy, sklep z akcesoriami, zakład wulkanizacyjny czy komis lub salon samochodowy. W każdym z tych wypadków możesz stać się jeszcze większym wsparciem dla swoich klientów i budować swój autorytet. Wszak firmie, która pomaga zredukować wydatki trudno nie ufać, a i chętniej wraca się do niej w przyszłości…
Jak działa program lojalnościowy Punkta?
Żeby stać się partnerem programu lojalnościowego, wystarczy, że uzupełnisz formularz zgłoszeniowy. Po podpisaniu umowy otrzymasz unikalny kod wraz z materiałami informacyjnymi i promocyjnymi.
Każdy Twój klient, który zechce skorzystać z kodu po wyborze najkorzystniejszej oferty ubezpieczeniowej OC, może spodziewać się obniżenia ceny o 100 zł. Po wykupieniu polisy Ty otrzymasz natomiast 50 zł. Wszystko jest w pełni zautomatyzowane i uproszczone. Wszystko po to, aby jak najwięcej osób mogło skorzystać ze zwrotu. Z programem lojalnościowym pomaganie się opłaca i to dosłownie.
Wszystkie informacje oraz możliwość dołączenia do programu znajdziecie TUTAJ.
Artykuł sponsorowany
Komentarze (0)